Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آقای امیر پوراسماعیل از مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا (RCIC) با شماره عضویت R530641 همکاری خود را با پلتفرم ایمیدو آغاز کرده تا در فرآیند مهاجرت به کانادا همراه شما باشد و با مشورت با ایشان بتوانید تمامی جوانب مهاجرت خود به کانادا را بسنجید.

مهاجرت کردن از آن دسته تصمیم های مهمی است که هر فرد در زندگی اش می‌گیرد و قاعدتا برای گرفتن هر تصمیم مهمی در زندگی باید جوانب آن را کاملا بسنجیم تا با آگاهی کامل در آن مسیر قدم بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید اولین گام در شناخت هر مسیری جمع کردن اطلاعات و مشورت با یک فرد با تجربه و متخصص در آن مسیر باشد; به طور دقیق تر مشورت با کسی که دانش کافی در زمینه مد نظر ما را داشته باشد و تجربه‌های فراوانی کسب کرده باشد. برای پیدا کردن مجموع این ویژگی در زمینه مهاجرت به کانادا باید به یک مشاور رسمی مهاجرت به کانادا مراجعه کنید.

در این سالها همواره کمبود پلتفرمی که مشاوران مهاجرت را یکجا جمع کند احساس میشد. پلتفرمی که علاوه بر گردآوری مشاوران در یک جا، جوانبی چون به روز بودن اطلاعات افراد و ایجاد زیرساخت اصولی را هم مدنظر داشته باشد. ایمیدو یک پلتفرم آنلاین مشاوران پذیرش تحصیلی و مهاجرت است که نیازهای بازار را شناخته و در جهت رفع آنها بوجود آمده است.

 

ایمیدو مشاوران پذیرش تحصیلی و مهاجرت را یکجا گرد هم آورده است و کار خود را با ایجاد یک زیرساخت در زمینه مشاوره پذیرش تحصیلی و مهاجرت به کانادا آغاز کرده و قصد دارد این پلتفرم را بستری برای مشاوران پذیرش تحصیلی و مهاجرت به کشورهای مختلف دنیا بسازد.

دانش لازم و تجربه کافی برای مشاوره در زمینه مهاجرت بسیار مهم است و درباره  مهاجرت به کانادا مشورت و راهنمایی توسط یک مشاور رسمی مهاجرت به کانادا امری ضروری است. حتما با شنیدن اسم مشاور رسمی مهاجرت به کانادا سوالات زیادی در ذهنتان ایجاد شده است. ما قصد داریم به دو سوال از مهم ترین سوالات پاسخ دهیم.

 

آیا مهم است برای انجام امور مهاجرت به کانادا با یک مشاور رسمی مهاجرت به کانادا قرارداد داشته باشم؟

قانونا وقتی شما برای انجام پروسه مهاجرت به فردی پول میپردازید باید این پرداختی به یک مشاور رسمی مهاجرت باشد و در غیر این صورت وارد یک فعالیت غیرقانونی شده اید. لازم به تذکر است در صورتی که اداره مهاجرت متوجه شود شما از یک مشاور غیررسمی کمک گرفته اید احتمال ریجکتی بسیار زیاد میشود.

در صورت بروز مشکل و یا اشتباهی از طرف مشاوری که عضو ICCRC نیست و مشاور رسمی کانادا محسوب نمیشود، هیچ مرجعی برای شکایت و یا پوشش ضرر وارد شده به شما  وجود نخواهد داشت.

 

 چه افرادی به طور قانونی اجازه انجام امور مهاجرت را دارند؟

●مشاورین عضو شورای قانون گذاری مهاجرت کاناداICCRC ●وکیل های که مجوز فعالیت دارند و عضو انجمن canadian provincial and territorial law societyدرکشور کانادا هستند●●در استان کبک اعضای نوتری NOTARY که عضو Chambre des Notairdu Quebec

 

امیر پوراسماعیل مشاور رسمی مهاجرت به کانادا

آقای امیر پوراسماعیل از مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا (RCIC) با شماره عضویت R530641 و موسس شرکت ویکی ویزا کانادا هستند، که به تازگی همکاری خود را با پلتفرم ایمیدو آغاز کرده تا در فرآیند مهاجرت به کانادا همراه شما باشد و با مشورت با ایشان بتوانید تمامی جوانب مهاجرت خود به کانادا را بسنجید. آقای امیر پوراسماعیل علاوه بر دانش لازم و تجربه کافی که دارند، به طور قانونی این فرآیند را انجام میدهند و تا به حال پرونده های مهاجرت موفق زیادی را با مهارت و تجربه ای که در این زمینه دارند به ثبت رسانده اند. برای مشاوره گرفتن از آقای امیر پوراسماعیل به سایت ایمیدو سر بزنید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پذیرش تحصیلی و مهاجرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش‌های پیش روی سوناک برای اجرای طرح ضد مهاجرتی رواندا

در حالی که نخست وزیر انگلیس تلاش می‌کند برای جلب نظر رای دهندگان خود با تمام توان طرح ضد مهاجرتی رواندای خود را در سال حساس انتخاباتی سریعا اجرایی کند، اما با موانع زیادی در این مسیر مواجه شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه "تاگس آنسایگر" در مطلبی به موانع بی شمار بر سر اجرای طرح ضد مهاجرتی رواندی "ریشی سوناک"، نخست وزیر انگلیس که وی برای پیشبرد آن در سال حساس انتخاباتی بسیار اصرار دارد پرداخته و نوشت: ریشی سوناک با تمام توان تلاش می کند تا پروژه اخراج دسته جمعی پناهجویان به رواندا را ظرف چند روز پیش ببرد. اما همچنان موانعی وجود دارد.

در ادامه این مطلب آمده است: به نظر می رسد ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا، چیزی جز انتقال اولین - حتی یک گروه کوچک - از پناهندگان به رواندا نمی خواهد. لندن دو سال است که آماده اخراج پناهجویان ناخواسته به این کشور آفریقای شرقی است و تاکنون حتی یک پرواز به کیگالی انجام نشده است.

زمان همچنان سپری می شود. سوناک به رای دهندگان خود قول داده است که رواندا را تهدید خواهد کرد که تمام "قایق های کوچک" را که بدون اجازه از کانال مانش می گذرند متوقف کند و "مهاجران غیرقانونی" را از کشور دور نگه دارد. اما تا کنون این طرح تنها یک وعده توخالی باقی مانده است. بر اساس نظرسنجی های اخیر، تردیدها در مورد موفقیت طرح رواندای سوناک در حال افزایش است.

تنها آخر هفته گذشته، تقریباً 750 مهاجر با قایق از این کانال عبور کردند. با محاسبه ورودی ها در طول یک سال، ممکن است 55000 ورودی جدید وجود داشته باشد که نه کمتر از سال گذشته، اما به میزان قابل توجهی بیشتر است.

محافظه کاران بریتانیا به برنامه های رواندای خود امید زیادی داشتند. این ایده البته بسیار رادیکال تر از هر چیزی در این قاره به نظر می رسید. بر اساس این طرح هر کسی که بدون اجازه از کانال مانش عبور می کرد، به طور خودکار "غیرقانونی" بود و حتی حق درخواست پناهندگی را نداشت. به این ترتیب مهاجران باید درخواست خود را در رواندا ارسال کنند و از انگلیس به این کشور آفریقای شهری اخراج می شدند.

بر اساس این طرح بازگشت از آنجا به بریتانیا برای پناهجویان غیرممکن بود. دولت بریتانیا صدها میلیون پوند به دولت رواندا پیشنهاد داد تا دیگر مجبور نباشد با این موضوع آزاردهنده دست و پنجه نرم کند. ابتدا بوریس جانسون و سپس ریشی سوناک این «راه حل بریتانیایی» برای مشکل مهاجرت را به عنوان یک طرح انتخاباتی در دستور کار قرار دادند.

با این حال، اعتراضات و انتقادهای شدید از همان ابتدا با برنامه‌های محافظه‌کاران در این راستا همراه بود و درست زمانی که اولین هواپیما به رواندا در ژوئن 2022 با پناهجویان بارگیری می شد، دادگاه حقوق بشر اروپا با دستور موقت این اقدام را متوقف کرد. در نوامبر 2023، دادگاه عالی بریتانیا این سیاست را غیرقانونی اعلام کرد - زیرا به نظر قاضی، رواندا "امنیت لازم" را به پناهندگان ارائه نکرد.

"سوناک" و وزرای او هم سریع و هم با عصبانیت به این حکم واکنش نشان دادند. آنها در ماه دسامبر "قانون امنیتی رواندا" جدیدی را در مجلس سفلی ارائه کردند که وظیفه آن لغو حکم دادگاه با قطعنامه پارلمان بود.

قانون جدید صرفاً تعیین کرد که رواندا کشوری "امن" است - صرف نظر از آنچه دادگاه ها معتقد بودند - و اخراج دسته جمعی برنامه ریزی شده می تواند بدون توجه به هرگونه اعتراض قانونی انجام شود. پس از قضات دادگاه ،نمایندگان مجلس اعیان، اعضای اتاق دوم متنوع وست مینستر نیز به این طرح اعتراض کردند. هنگام بحث در مورد پیشنهادهای قانونی جدید، این نمایندگان حق بررسی خاصی دارند که می تواند فرآیند تصمیم گیری را به تأخیر بیندازد و گاهی اوقات منجر به تغییرات شود.

بسیاری از این نمایندگان که این طرح را عمیقاً غیراخلاقی می‌دانستند، در هفته‌های اخیر پیشنهادهایی برای تغییرات اساسی آن مطرح کردند. آنها به طرق مختلف سعی کردند ادعای دولت مبنی بر اینکه رواندا "کشوری امن" است و مخالفت غیرممکن است را تضعیف کنند.

این واقعیت که دولت حتی می‌خواست افرادی را که برای مثال در کنار انگلیسی‌ها در افغانستان جنگیده‌اند یا به نحوی از آنها حمایت کرده‌اند به رواندا تبعید کند، انتقاد شدیدی را در مجلس اعیان برانگیخت. اما بارها و بارها اکثریت محافظه‌کاران در مجلس عوام درخواست‌های مجلس اعیان برای تغییرات را رد کردند.

و این هفته "بازی پینگ پنگ پارلمانی" بین دو مجلس وارد مرحله نهایی خود می شود و در پایان فقط یک برنده می تواند وجود داشته باشد.

ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس بر این باور است که او بالاخره می‌تواند ظرف چند روز یک قانون نهایی روآندا را برای امضا به پادشاه چارلز ارائه کند. این امر راه را برای اخراج دسته جمعی پناهجویان باز می کند. البته هنوز موانعی وجود دارد که پیش از امکان اخراج باید برطرف شوند.

دولت هنوز نتوانسته یک شرکت هواپیمایی پیدا کند که بخواهد پناهندگانی را که برای اخراج در نظر گرفته شده‌اند به رواندا منتقل کند. نه خطوط هوایی جریان اصلی و نه شرکت هواپیمایی دولتی رواندا ایر نمی خواهند با پروژه رواندا سوناک مرتبط شوند زیرا می ترسند که این امر به شهرت آنها لطمه بزند.

در همین حال، خود دولت رواندا به صراحت اعلام کرده است که انتظار دارد این روند بسیار آهسته پیش رود و اینکه در سال اول آمادگی پذیرش بیش از 500 پناهجو را ندارد. در لندن همیشه صحبت از ده ها هزار نفر بود که می توانستند از این طریق اخراج شوند.

اما بزرگترین مشکل هنوز می تواند پیش روی سوناک باشد. سازمان های پناهندگان و وکلا در حال آماده سازی درخواست ها برای یک دستور موقت جدید در دادگاه حقوق بشر اروپا هستند.

اظهارات وقیحانه «سوناک»درباره حمله تل‌آویو به کنسولگری ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دزدی میلیاردی از برج لاکچری نیاوران توسط سه تبعه افغان
  • چالش‌های پیش روی سوناک برای اجرای طرح ضد مهاجرتی رواندا
  • سرقت چندین میلیاردی از برج لاکچری نیاوران | خانه ۲ مهاجر کانادا غارت شد
  • سرقت میلیاردی از خانه ۲ مهاجر در برج‌های نیاوران
  • عضویت فلسطین در سازمان ملل را به رسمیت می‌شناسیم
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا
  • قلع و قمع ۲ مورد از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستای باروج یامچی
  • درخواست کوبا از واشنگتن برای کاهش تحریم‌ها
  • قطر خواستار کاهش تنش در منطقه شد