Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلمب یک کافه به علت گرفتن جشن تولد در شب شهادت حضرت فاطمه(س) اتفاق افتاد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "کاووس محمدی"، بیان کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر برپایی مراسم جشن تولد در شب شهادت حضرت فاطمه(س) در منطقه تاریخی شهرستان شیراز، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان پس از هماهنگی با مقام قضائی سریعا به محل مورد نظر اعزام شدند و ضمن رعایت شئونات اسلامی، کافه مذکور را پلمب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه در این خصوص صاحب کافه و 3 نفر دیگر که باعث اخلال در ماموریت پلیس و همچنین انتشار کلیپ در فضای مجازی کرده بودند دستگیر شدند، گفت: برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت جدی در دستور کار پلیس فارس قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا پلمب فضای مجازی اخبار حوادث حضرت فاطمه بازداشت شیراز پلمب کافه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل خودکشی تجاوز ایران مرد کرونا تجاوز جنسی عکس بورس فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار نفر در شب میلاد امام حسن (ع) مهمان سفره بانوی کرامت شدند

به گزارش خبرنگار مهر، در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام ۲۵ هزار نفر از روزه داران در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مهمان سفره بانوی کرامت بودند.

در شب نیمه ماه مبارک رمضان، همه کسانی که در حرم بانوی کرامت حضور داشتند همانند سالهای گذشته در صحن حضرت صاحب الزمان (عج) و مهمانسرای حضرتی و همچنین موکب‌های حرم مطهر پذیرایی شدند.

تعداد ۳۵۰ نفر از خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در برپایی این سفره افطاری مشارکت داشتند.

کد خبر 6062458

دیگر خبرها

  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • دستگیری سه نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • دستگیری ۳ نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • بازی؛ نیازی بنیادین در دوران کودکی
  • ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند
  • تنها موزه متعلق به یک بانوی کریمه در جهان
  • ۲۵ هزار نفر در شب میلاد امام حسن (ع) مهمان سفره بانوی کرامت شدند
  • توضیحات تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) در خصوص بازنشر فیلمی از مراسم ادای احترام نیروهای مسلح کشور در فضای مجازی