Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشجویی در شورای ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت علوم، ۲۵ بهمن ماه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ انتخابات نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشجویی در شورای ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت علوم، ۲۵ بهمن ماه به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این انتخابات هر سال در اردیبهشت ماه برگزار می‌شد که امسال با توجه به عدم برگزاری انتخابات دانشگاهی و شرایط کرونایی تاکنون به تعویق افتاده بود. پیش از این غفاری، معاون فرهنگی وزارت علوم در گفتگو با رسانه‌ها آبان ماه را به عنوان زمان برگزاری انتخابات نشریات اعلام کرده بود‌.

براساس اعلام اعضای دانشجویی شورای مرکزی ناظر بر نشریات، دانشگاه تهران که بالاترین تعداد حق رای در این انتخابات را داشته، امسال به دلیل تخلف در برگزاری انتخابات، امکان حضور و مشارکت در انتخابات شورای ناظر بر نشریات دانشجویی را نخواهد داشت.

 

لازم به ذکر است، انتخابات‌های دانشگاهی این دوره در ایام مهرماه به صورت الکترونیکی برگزار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت علوم نشریات دانشجویی کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه آزاد اسلامی غلامرضا غفاری نشریات دانشجویی ناظر بر نشریات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات در کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

هفتم خرداد شروع به کار مجلس دوازدهم اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • دست‌یابی دو نشریه علمی دانشگاه یزد به جایگاه بین‌المللی و رتبه علمی
  • کنایه معین الدین سعیدی به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس /عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر