Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل بعدازظهر سه‌شنبه در دویست و شصت و هشتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری ضمن بیان اینکه طی سال جاری تسهیلات رونق تولید به ۳۸۶ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت‌شده است، ابراز داشت: این واحدها بیش از ۱۱ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی، ۷۵ واحد به ارزش حدود ۱۰ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۳۱۱ واحد به ارزش ۵۴۸ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است، افزود: هدف از پرداخت این تسهیلات اشتغال‌زایی و کمک به بهبود تولید است.

رئیس سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید سال جاری ۶۳۳ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۹ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند، ابراز داشت: پرونده ۲۴۷ واحد در بانک‌ها در دست بررسی است.

تشنه دل بابیان اینکه ۹۴ طرح اشتغال‌زایی نیز در استان سمنان تسهیلات دریافت می‌کنند، تصریح کرد: با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از ۱,۹۰۰ میلیارد ریال می‌کوشیم تا مشکلات آن‌ها را برطرف و گامی در راستای تحقق شعار سال برداریم.

وی بابیان اینکه در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه یک هزار و ۱۷۶ واحد تولیدی مشکل‌دار مطرح و بررسی‌شده است، افزود: برای رفع موانع موجود حدود دو هزار و ۵۴۰ مصوبه به تصویب اعضا رسید که از این تعداد، ۷۳ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

به گزارش مهر، در این نشست مشکلات بانکی و زیربنایی شش واحد تولیدی استان سمنان بررسی و برای آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

کد خبر 5125699

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان کارگروه تسهیل ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیراز آمار کرونا ایام فاطمیه عکس استانها شهرکرد شیوع کرونا عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س گرگان شهرستان کرج شهادت حضرت زهرا س بوشهر میلیارد ریال واحد تولیدی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ

مدیرکل بازرسی گفت: آنچه که در فرمایشات مقام معظم رهبری، ریاست قوه قضاییه و همچنین از سوی ریاست سازمان بازرسی کل کشور بر آن تأکید شده، راهبرد حمایت از تولید و صنعت گران است و حضور ما در راستای جامه عمل پوشاندن به همین تأکیدها و حمایت حداکثری از تولید و اشتغال است.

محمد تقی حاجی مشهدی از تولید کنندگان خواست در صورت عدم رفع مشکلات و موانع موضوع را به اطلاع اداره کل بازرسی اعلام تا در اسرع وقت پیگیری شود .

وی گفت: ما امروز از دو واحد صنعتی و کشاورزی در چهارباغ  بازدید کردیم مشکلاتی را مطرح که بعضی از این موارد مطرح شده استانی است که با هماهنگی دستگاه های اجرایی به جد پیگیری و تا حصول نتیجه اقدام خواهیم کرد و بعضی از موارد مثل تامین ارز که کشوری است و با سازمان مکاتبه تا از طریق بانک مرکزی حل و فصل خواهیم کرد.

وی از تداوم این بازدید ها تا انتهای سال خبر داد و گفت : ما امروز صحبت های صاحبان صنعت  را شنیدیم توسعه کارخانه ، افزایش ولتاژ ، و تامین ارز مورد نیاز که در مورد برق قرار شد اداره کل برق البرز تا ظرف هفته آتی مشکل ولتاژ و برق مورد نیاز کار خانه را تامین و در مورد ارز اداره کل بازرسی و صمت البرز اهتمام جدی برای تامین آن داشته باشند و توسعه شرکت هم از الویت هایی است که در دستور کار قرار گرفت. 

مدیرکل بازرسی استان در ادامه گفت: کمک به توسعه صنعت و تولید بعد از مبارزه با فساد اصلی‌ترین اولویت اداره کل بازرسی استان است.

او افزود: با بازدید از واحد‌های تولیدی مشکلات و موانع پیش رو به درستی احصا و از تمام ظرفیت‌های قانونی برای کمک به تولید بهره گرفته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت