Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-18@07:13:14 GMT

شرایط سخت تامین برق؛ طی روزهای سرد آتی

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۳۴۲۳

شرایط سخت تامین برق؛ طی روزهای سرد آتی

سخنگوی صنعت برق ضمن درخواست از مردم برای کاهش مصرف گاز و برق گفت: در روزهای آتی هوا بسیار سرد خواهد شد و این موضوع شرایط را برای تامین سوخت نیروگاه‌ها دشوار خواهد کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از خبرگزاری ایلنا، مصطفی رجبی‌مشهدی، درباره آخرین وضعیت تامین برق و اعمال خاموشی احتمالی اظهار داشت: در روزهای اخیر توانستیم برق مورد نیاز سراسر کشور را تامین کنیم و مشکلی از این حیث نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط سخت تامین سوخت نیروگاهی؛ طی روزهای آتی

وی افزود: طبق اطلاع سازمان هواشناسی مبنی بر ورود موج جدید پیش‌بینی این است که در روزهای آتی که هوا بسیار سرد خواهد شد و این موضوع شرایط را برای تامین سوخت نیروگاه‌ها تاحدی دشوار خواهد کرد.

مردم مصرف گاز و برق را کم کنند

سخنگوی صنعت برق از مردم خواست که در کاهش مصرف گاز و برق حداکثر تلاش خود را داشته باشند تا مشکلی برای تامین برق پیش نیاید.

تلاش برای خاموش نشدن برق خانگی، تجاری و بیمارستان‌ها

وی تصریح کرد: در صورتی که نیاز به اعمال خاموشی باشد قطعا اولویت ما این است که بخش خانگی و تجاری و همچنین مراکز حساس مثل بیمارستان‌ها با توجه به ضرورت‌هایی که دارند، تامین برق شوند و خاموشی نداشته باشیم، اما اگر لازم شد که محدودیتی را اعمال کنیم قطعا از قبل اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و مشترکان در جریان امر قرار خواهند گرفت.

رجبی‌مشهدی یادآور شد: در چند روز گذشته هیچ محدودیتی نداشتیم، امیداوریم روزهای آتی هم به همین شکل پیش برود.

آخرین اخبار از جمع‌آوری ماینرهای غیرمجاز

وی درباره وضعیت جمع‌آوری ماینرهای غیرمجاز گفت: طی چند ماه گذشته 1622 ماینر با 260 مگاوات مصرف برق و در هفته اخیر هم با توجه به همکاری خوب مردم حدود 95 مگاوات از ماینرهای غیرمجاز را جمع‌آوری کردیم.

اوضاع صادرات و واردات برق در روزهای اخیر

سخنگوی صنعت برق در ادامه درباره اوضاع صادرات و واردات با توجه به نوسانات روزهای اخیر در تامین برق خاطرنشان کرد: امسال واردات برق را افزایش دادیم، اکنون میزان صادرات و واردات برق در حالت متعادل و برابر تعهد است.

برچسب هاایران خبرگزاری کار ایران (ایلنا) مصطفی رجبی‌ مشهدی وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران خبرگزاری کار ایران ایلنا وزارت نیرو آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو روزهای آتی تامین برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» نویدبخش روزهای بهتر برای جهان اسلام است

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: پیام وعده صادق در واقع امیدواری به آینده و نویدبخش روزهای بهتر برای جهان اسلام است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سردار قدرت‌الله کریمیان 28 فروردین‌ ماه در نشست خانه نخبگان بسیج استان ایلام که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: برای اینکه یک موضوع و مسئله در جامعه به سرانجام و نتیجه مطلوب برسد، باید اقدامات ویژه‌ای روی آن صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در تولید یک بحث مهم است،گفت: تحقق این مهم سبب نقش آفرینی مردم در امنیت پایدار کشور و باعث کم شدن فاصله بین حاکمیت و مردم می شود.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) با بیان اینکه‌ برای جهش تولید به راه‌های میان‌بر نیاز داریم،و این وظیفه خواص و نخبگان جامعه است،تأکید کرد:ما در عرصه‌های مختلف به مدیران انقلابی و دلسوز و در تراز انقلاب اسلامی نیاز داریم تا به نتیجه مطلوب برسیم. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ناب مردم استان ایلام وظیفه نخبگان جامعه است،افزود:دشمن همواره سعی بر غلبه فرهنگی بر ما را دارد و این در حالی است که عناصر فرهنگی جامعه ما برخوردار از یک فرهنگ غنی است که می تواند راهگشا باشد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با اشاره به لزوم تقویت بین دانشگاه و صنعت اضافه کرد:هنوز نتوانسته‌ایم بین دانشگاه و صنعت خوب ارتباط برقرار کنیم چرا که ضرورت دارد نیازمندی‌های علمی صنعت از دانشگاه تأمین شود و دانشگاه نیز حتما باید مبتنی بر نیازمندی صنایع تولید علم داشته باشد.باید روی مشکلات و مسائلی نیاز جامعه، قابل بررسی و قابل اجرا کار شود،تا به نتیجه برسد.

وی در ادامه با اشاره به عملیات وعده صادق که یک عملیات ترکیبی کامل بود و توانمندی ما را نشان داد خاطرنشان کرد:در این عملیات مهم‌ترین مقرهای رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت و علاوه بر اینکه تمام توان ما به کار گرفته نشد بلکه اخلاق و انسانیت هم رعایت شد.

کریمیان ادامه داد: این عملیات یک عملیات پیچیده و بی‌نظیری بود که دشمن توان و جرأت پاسخ آن را ندارد و اگر بخواهند اقدامی بکنند دهها برابر عملیات قبلی پاسخ خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه راهبرد ما و هرگونه اقدامی که انجام می‌گیرد در راستا و مبتنی بر دفاع مشروع است بیان کرد: عملیات وعده صادق یک پیام روشن داشت و آن این است که به رژیم صهیونیستی و همپیمانانش فرصت داده شد با آمادگی کامل دفاع کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه ما در این شرایط که آنها آمادگی صد در صد داشتند علیه آنها این عملیات موفق را انجام دادیم، افزود: آنها نتوانستند اقدامی جهت مانع شدن از اجرای موفق ما انجام دهند. این همان تنبیه دشمن است که در راستای خون‌خواهی ترور سرداران، شخصیت‌ها و اقدامات خصمانه آنها است.

وی در پایان با بیان اینکه دشمن در حال تحریف این اقدام ایران است و همه باید مراقب باشیم تا فریب دشمن را نخوریم،گفت: پیام وعده صادق در واقع امیدواری به آینده و نویدبخش روزهای بهتر برای جهان اسلام است.

دیگر خبرها

  • حال خوب مردم در روزهای پایانی فروردین
  • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون
  • میزان اختصاص ارز واردات و نرخ آن اعلام شد
  • آمار تأمین ارز واردات تا ۲۸ فروردین+جدول
  • ارز ۵۳۳ میلیون تن کالای اساسی تامین شد
  • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی صنایع و واردات در برابر صادرات
  • تامین آب آشامیدنی مهمترین خواسته مردم میامی است
  • جزئیات ارز پرداختی به واردات/ سهم کدام بخش بیشتر بود؟
  • تامین به موقع و درست ارز توسط بانک مرکزی
  • «وعده صادق» نویدبخش روزهای بهتر برای جهان اسلام است