Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقم عیدی کارگران برای نوروز ۱۴۰۰ حداقل سه میلیون و هشتصد هزار تومان است و مبلغ عیدی کارمندان و کارکنان دولت برای سال ۱۴۰۰ حدود ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان می‌باشد.   فرمول و نحوه محاسبه عیدی کارگران سال ۱۳۹۹   کلیه کارگاه‌های مشمول قانون کار مکلفند به هر یک از کارگران خود به نسبت یک سال کار معادل شصت روز آخرین مزد، بعنوان عیدی و پاداش بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبلغ پرداختی از این بابت به هر یک از کارکنان نبایستی از معادل نود روز حداقل مزد روزانه قانونی تجاوز کند.

تبصره ۱- مبلغ پرداختی به کارکنانی که کمتر از یکسال در کارگاه کار کرده‌اند باید به ماخذ ۶۰ روز مزد و به نسبت ایام کارکرد در سال محاسبه گردد. مبلغ پرداختی از این بابت برای هر ماه نباید از یک دوازدهم سقف تعیین شده در فوق تجاوز نماید.


تبصره ۲- در کارگاه هائی که مطابق رویه جاری کارگاه بیش از مبالغ فوق پرداخت می‌نمایند. عرف کارگاه معتبر خواهد بود.

بند ۱۰ ماده ۹۲ قانون مالیات مستقیم

عیدی سالانه یا پاداش آخر سال جمعاً معادل یک دوازدهم میزان معافیت مالیاتی موضوع ماده ۸۴ قانون مالیات مستقیم است.   فرمول و نحوه محاسبه عیدی کارکنان دولت   مبلغ عیدی کارکنان دولت براساس میزان امتیاز و همچنین ضریب حقوق شاغلان تعیین می‌شود. براساس ماده ۷۵ قانون مدیریت خدمات کشوری میزان امتیاز عیدی برای هر سال ۵۰۰۰ است و از سوی دیگر هیات وزیران هرساله ضریب حقوق را برای مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری مشخص می‌کند و از ترکیب این دو، عیدی کارکنان تعیین می‌شود، ولی در نهایت در روز‌های پایانی سال هیات وزیران میزان عیدی را بررسی و رقم آن را نهایی می‌کنند.   عیدی کارمندان دولت حداقل عیدی کارگران حداکثر عیدی کارگران 1.500.000 تومان 3.822.000 تومان 5.733.000 تومان

منبع: پارسینه

کلیدواژه: عیدی کارگران عیدی کارگران عیدی کارمندان دولت پارسی خبر عیدی کارگری عیدی کارگری 1400 مبلغ عیدی کارگران سال 1400 عیدی کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه

بانک سپه در سال ۱۴۰۲ در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ ۲۸۹ هزار و ۱۱ میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال در قالب ۲۰۱ هزار و ۷۶۲ فقره تسهیلات در حوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری، اشتغالزائی، کمک ودیعه مستاجران، قانون جهش تولید مسکن، حوادث قهری و غیره پرداخت کرد. - اخبار بازار -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، این بانک که در زمره بانک‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات به آحاد ملت است، در سال 1402 به 66 هزار و 461 پرونده به مبلغ 137 هزار و 333 میلیارد و 10 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با کارمزد 4 درصد پرداخت کرده است.

این در حالی است که در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری، بانک سپه در مدت اشاره شده 28 هزار و 113 میلیارد و 520 میلیون ریال برای 44 هزار و 363 فقره پرونده اختصاص داده است.

بانک سپه همچنین مبلغ 64 هزار و 479 میلیارد و 501 میلیون ریال جمعاً بابت 50 هزار و 918 فقره تسهیلات اشتغا‌لزائی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، استانداری‌ها، اشتغال زندانیان و بنیاد برکت مجموعاً از محل سهمیه ابلاغی قانون بودجه سال های 1402 و ماقبل پرداخت کرده است.

این بانک همچنین به تعداد 6 هزار و 740 فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی به مبلغ 3 هزار و 633 میلیارد و 891 میلیون ریال مجموعاً از محل سهمیه ابلاغی قانون بودجه سال های 1402 و ماقبل پرداخت کرده است.

بانک سپه در مدت مذکور مبلغ 39 هزار و 469 میلیارد و 448 میلیون ریال به 25 هزار و 150 فقره پرونده تسهیلاتی در راستای قانون جهش تولید مسکن پرداخت کرده است.

دیگر خبرها

  • اعمال قانون روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها
  • روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها اعمال قانون شده است
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • جزییات افزایش مبلغ جریمه رانندگی و نحوه اعتراض
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • دلیل طرح سوال از وزیر کار نحوه افزایش حقوق کارگران است
  • فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا
  • فراخوان برای تداوم اعتصاب‌ها در پست بانک آلمان
  • مالیات خودروهای لوکس در سال جدید چگونه محاسبه می شود؟