Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاوه احمدی مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  کاوه احمدی مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که  سرمدی معاون عمرانی فرمانداری و  پیام نظر رئیس اداره ورزش و جوانان حضور داشتند ، ارائه عملکرد فعالیتهای قابل توجه ورزش و جوانان اسلامشهر به ویژه در دهه مبارکه فجر مورد تاکید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اسلامشهر گفت : گرایش جوانان به ورزش می تواند آنان را از بسیاری از آسیب های اجتماعی مصون سازد.

مرسلپور عنوان کرد: شادابی و نشاط در هر شرایطی لازمه یک زندگی خوب بوده و نخستین و اصلی‌ترین لازمه پرورش نیروی موفق، خلاق، و اثرگذار در حوزه های مختلف حتی در آموزش‌های نظامی توجه به امر ورزش است.

وی تصریح کرد: برای انجام هر کاری باید روحیه ورزشی را در خودمان تقویت کنیم، ورزش احساس مثبت به دنبال دارد و دیدگاه و تفکر ورزشکار همواره مثبت است و بر مبنای مفاهیم کسی که رخوت و سستی دارد، نیست.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنیم معرفی اسلامشهر به عنوان پایتخت ورزش با برنامه‌ریزی دقیق و همکاری اصحاب‌ رسانه و همکاری کلیه دستگاه‌ها، ورزشکاران و اعضای شورای ورزش و جوانان در اولویت اساسی برنامه‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان قرار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار اسلامشهر فرماندار اسلامشهر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان احمد نامنی به عنوان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این آرش فرهادیان این مسوولیت را برعهده داشت که بعد از کنار گذاشتن محمد پولادگر از معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، فرهادیان نیز که با پولادگر به وزارت ورزش آمده بود، توسط وزیر ورزش کنار گذاشته شد.

کد خبر 6081211

دیگر خبرها

  • عکس| واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت منشوری دانیال اسماعیلی فر
  • واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت دانیال اسماعیلی فر
  • ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید