Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@04:34:47 GMT

شرور معروف تهران دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۳۸۰۶

شرور معروف تهران دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زورگیری حرفه ای محله های جنوب تهران بلافاصله پس از زورگیری خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: ساعت 15:00 روز گذشته یکی از شهروندان به  مرکز فوریت های پلیسی  تماس و از زورگیری مرد جوانی  با همکاری 5 تن از همدستانش شکایت و درخواست نیروهای پلیسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله گشت انتظامی  کلانتری 153  شهرک ولیعصر(عج) که در همان محدوده در حال گشت زنی بودند، به نشانی اعلامی اعزام شدند.

او عنوان کرد: شاکی با حضور ماموران اظهار  کرد، در حال گذر از خیابان بودم که مرد جوانی  به من نزدیک و با همکاری 5 تن از همدستان با  ضرب و جرح کردنم، گوشی موبایل  و مبلغ 380 هزار تومان وجه را از من زورگیری و از محل گریختند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه مال باخته موفق شده اند تصویری از مشخات ظاهری متهم اصلی  را به خاطر بسپارد، افزود: تحقیقات پلیسی  آغاز  و  در رصدهای اطلاعاتی پاتوق متهم اصلی شناسایی و ماموران کلانتری موفق شدند وی را که در پاتوقش مخفی شده بود، دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی های بیشتر اموال سرقتی از متهم کشف و متهم در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی معترف شد، افزود: شاکی نیز در کلانتری متهم را سارق اموالش معرفی کرد. تحقیقات پلیسی برای دستگیری سایر همدستان وی و کشف سایر جرائم مشابه ادامه دارد. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تهران حوادث زورگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت در استان فارس اظهار داشت: خانمی به پلیس فتا مراجعه کرد و اظهار داشت شخصی ناشناس در فضای مجازی من را به عنوان کلاهبردار معرفی کرده و با این کار باعث بی‌اعتباری کسب و کار و ریزش اعضای فضای مجازی من شده است.

وی افزود: رسیدگی به این پرونده ‌به‌ صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و تخصصی لازم توسط کارشناسان، هویت فرد ناشناس در کمترین زمان ممکن کشف و طی هماهنگی با مرجع قضایی به پلیس فتا احضار شد.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت گفت: متهم که خانمی ۳۱ ساله است در بازجویی اولیه مدعی شد، بر سر اختلافی که با شاکی برای تبلیغات کسب و کارش داشته، اقدام به نشر اکاذیب در گروه‌های فضای مجازی کرده و قصد بی‌اعتباری وی را داشته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم انگیزه خود را انتقام‌جویی شخصی اعلام کرد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمه به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ زینلی هشدار داد: فضای مجازی جایی برای انتقام‌جویی نیست و با خاطیان برابر قانون برخورد خواهد شد. از جرائم سایبری که می‌تواند آثار جبران‌ناپذیری در زندگی افراد داشته باشد، انتشار تصاویر خصوصی، نشر اکاذیب و توهین در فضای مجازی است که معمولا با سهل‌انگاری خود کاربر در دسترس مجرمان سایبری می‌افتد.

وی تاکید کرد: بنابراین می‌طلبد شهروندان فضای مجازی را به عنوان محلی برای ابراز اختلافات خانوادگی و انتقام‌جویی انتخاب نکنند و مراتب را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

کد خبر 846537 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم پلیس فتا حوادث ایران

دیگر خبرها

  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!
  • آیا زورگیری و جرائم خشن در تهران افزایش داشته است؟
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۸ مواد فروش دستگیر شدند