Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز سه شنبه در جریان دویست و شصت و پنجمین جلسه شورا توانستند ۲۲ پرونده پلاک ثبتی را بررسی کنند.

اعضای شورا در این جلسه که اختلاف نظر بسیاری بر روی پرونده های که از کمیسیون ماده ۷ به شورا ارایه می شود، داشتند، ۱۷ پرونده را با پیشنهاد محسن هاشمی رییس شورای شهر و برای بررسی بیشتر به جلسات هم اندیشی ارجاع دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اعضای شورا در چهار پرونده پلاک ثبتی به نظر کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران رای داده و این پلاک های ثبتی را باغ اعلام کردند.

همچنین یک پرونده پلاک ثبتی از سوی اعضای شورا باغ تشخیص داده نشد.

محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره اختلاف نظر اعضا درباره پرونده باغات گفت که مسأله باغات، مسأله بسیار حساسی است و اختلاف نظر میان اعضا در این خصوص وجود دارد.

وی افزود: این اختلاف نظر در مورد پرونده‌هایی است که در سال‌های گذشته باغ تشخیص داده شده یا باغ تشخیص داده نشده است و دوباره به کمیسیون ماده هفت ارجاع می شوند.

هاشمی با بیان اینکه برخی از اعضای شورا این موضوع را غیر قانونی می دانند، گفت: این اعضا معتقدند که باید همان مصوبه قدیم مد نظر قرار گیرد.

وی تاکید کرد: اختلاف نظر اصلی میان کمیسیون های معماری و شهرسازی و محیط زیست است.

هاشمی افزود: برای اینکه جزییات اختلاف بیشتر بررسی شود، جلسه هم اندیشی برگزار و رای گیری خواهد شد و بر اساس آن در صحن رای نهایی گرفته می‌شود.

برچسب‌ها شورای شهر جلسه علنی كميسيون باغات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر جلسه علنی كميسيون باغات شورای شهر جلسه علنی كميسيون باغات اخبار کنکور پرونده پلاک ثبتی اختلاف نظر اعضای شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۳۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند

بازرس کل استان ایلام گفت: شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان مردم و شهردار به عنوان منتخب شورا باید تقوا، تعهد و خدمتگزاری را سرلوحه کار خود قرار دهند زیرا مردم ما بسیار نجیب و قدرشناس هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام، مالک روشنی اظهار کرد: شهردار باید بررسی کند در طول مدتی که در تصدی سمت شهرداری بوده است چه کارهای انجام داده و چه کارهای انجام نداده است تا با تجربه و تحلیل آنچه روی داده و نداده بتواند برنامه‌ای جامع برای ادامه راه تدوین کند.

وی افزود: شهردار ایلام بومی است و مشکلات شهری را بیشتر لمس می‌کند، اعضای شورا نیز باید کمک کار باشند و به سمت وحدت و همدلی حرکت کنند.

بازرس کل استان ایلام خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر نباید با دودستگی مانع کار شوند، مردم می‌گویند ما به شورا رأی دادیم که به شهردار برنامه بدهند و از او کار بخواهند، هر زمان که مسئولیتی را قبول می‌کنیم باید دندان طمع را بکشیم و چیزی برای خود نخواهیم چراکه مردم ما مردم آگاهی هستند و در عصر ارتباطات نیز همه چیز روشن است.

بازرس کل استان ایلام اضافه کرد: در بحث ساخت‌وسازهای غیرمجاز شهرداری باید مقتدر ظاهر شود و برخوردهای لازم و قانونی را داشته باشد، هرگونه تعرض و زمین‌خواری باید خط قرمز باشد.

روشنی تاکید کرد: چه دلیلی دارد که بعضی مصوبات شورای شهر اجرایی نمی‌شود، اگر قانونی هست باید اجرا شود، به عنوان مثال میدان میوه و تره‌بار یکی از نیازهای ضروری شهر است که موجب ساماندهی بازار می‌شود و بی نظمی را از بین می‌برد، دیگر پروژه ضروری و مهم عمرانی آسفالت معابر است که باید انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه ساخت و سازها باید منطبق بر قوانین و اصول و آئین نامه‌های مهندسی باشد، گفت: چرا در حالی که طرح جامع ابلاغ شده است، اما صدور پروانه بر اساس طرح تفصیلی صورت می‌پذیرد. این موضوع باید تعیین تکلیف بشود چراکه برخی افراد به این امر معترض هستند و حق هم دارند.

بازرس کل استان ایلام تصریح کرد: سایت بازیافت زباله، تأمین و نگهداری ماشین آلات، شناسایی املاک و غرفه‌ها و ساماندهی آن‌ها نیز باید در دستور کار شورا و شهرداری قرار بگیرد.

وی ادامه داد: با هیچکس تعارف نداریم، مدیریت در بعضی واحدها و سازمان‌های شهرداری ضعیف عمل می‌کند که مشکلاتی را برای شهرداری و شهروندان به وجود آورده است که باید چاره‌اندیشی و تغییرات جدی ایجاد شود، زیرا با هیچکس تعارف نداریم.

بازرس کل استان ایلام گفت: هر کجا ببینیم حق مردم تضعیف می‌شود، من مدیر را می‌شناسم و مدیر را ملزم به پاسخگویی می‌کنم.

روشنی افزود: مدیران اقدامات خود و دستگاه‌های متبوع را رسانه‌ای کنند، چراکه مردم باید از خدمات نظام باخبر شوند و این جهاد تبیین است.

کد خبر 746804

دیگر خبرها

  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند