Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: تمریناتم را شروع کرده‌ام و باید ببینیم شرایط به چه شکل پیش می‌رود و چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمهدی رحمتی در حاشیه آخرین تمرین تیم فوتبال شهرخودرو پیش از دیدار با نساجی اظهار داشت:فردا بازی سختی با تیم خوب نساجی داریم. این تیم سختکوش و پرتلاش است و هواداران خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان ما این آمادگی را دارند که به امید خدا یک بازی خوب را انجام دهیم. ان شاالله به دنبال 3 امتیاز این بازی هستیم چون خیلی برایمان مهم است.

وی با اشاره به اهداف شهرخودرو در این فصل عنوان کرد: ما در ابتدای این فصل یک هدفگذاری کردیم که از هدفمان زیاد دور نیستیم. شما به شرایط جدول خوب نگاه کنید متوجه می شوید برخی تیم‌ها چند برابر ما هزینه کرده اند اما با ما 2-3 امتیاز اختلاف دارند. مطمئنا روند ما بهتر می‌شود و اگر بچه‌های تیم با تمرکز کافی کار کنند نتایج مد نظر هواداران را کسب خواهیم کرد.

سرمربی شهرخودرو با بیان اینکه تیمش یکی دو مصدوم دارد ولی بازیکن محرومی برای با نساجی ندارند گفت: احتمال دارد بازیکنان مصدوم ما به بازی فردا برسند.

رحمتی در خصوص اینکه شایعه شده تمریناتش برای دروازه‌بانی مجدد را آغاز کرده است گفت: من تمریناتم را شروع کرده‌ام و باید ببینیم شرایط به  چه شکل پیش می‌رود و چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

وی در خصوص اینکه آیا ممکن است دوباره به دروزاه برگردد گفت: این را خدا می‌داند و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

سرمربی شهرخودرو  در خصوص جدایی امید روانخواه از کادر فنی گفت: اجازه بدهید در مورد این مسائل بعد از بازی صحبت کنیم. قطعا بعد از بازی فردا راحت تر می‌شود در مورد این مسائل صحبت کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابا، چرا ما هوادار رئال مادرید نیستیم!

به گزارش "ورزش سه"، صعود رئال مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و ناکامی دو تیم اسپانیایی دیگر، اتلتیکو مادرید و بارسلونا، باعث شده تا حال و روز هواداران رئال کاملا متفاوت باشد. در روزهای اخیر، افراد زیادی در مورد اتفاقات لیگ قهرمانان حرف زده اند، اما بدون شک یکی از جنجالی ترین آنها از مجری شبکه لاسستا، جوردی اووله، بود.

روزنامه نگار کاتالان، مقاله ای در لا ونگواردیا منتشر کرده است که در آن به بررسی وضعیت فعلی رئال مادرید و بارسلونا می پردازد. او در مورد دشواری هوادار بارسا بودن در این روزهای سخت برای تیم بارسلونا اظهار نظر کرد. 

متن اووله با تیتر "بابا، چرا ما هوادار رئال مادرید نیستیم؟" در مورد احساسات خود به عنوان یک هوادار بارسلونا در هفته های اخیر صحبت کرده و از هیجان پس از پیروزی در بازی رفت مقابل PSG و سپس شکست در دیدار برگشت گفت.

در واقع، اووله منعکس می‌کند که روزهای بین دو بازی رفت و برگشت برای او "خوشحال‌ترین روزها تا اینجای سال" بوده است، و توضیح می‌دهد که پیروزی در بازی اول به او اجازه داد تا در مورد یک فینال ایده‌آل خیال‌پردازی کند: «من بی اندازه هیجان‌زده بودم.»

اووله در مقاله فوق الذکر نوشته است که تصور می کرد، نه تنها به نیمه نهایی می رویم، بلکه حتی در فینال برابر سیتی پپ گواردیولا قرار خواهیم گرفت ولی شکست بازی برگشت یک فروپاشی محض احساسی بود.

اِووله، همچنین حس و حال نسل جوان هواداران بارسلونا را منعکس کرده و می نویسد: «کسانی را که تعجب می‌کنند چرا به جای بارسا هوادار رئال مادرید نشدیم را درک می‌کنم. به شحصه دیگر وقت ندارم یا سنم برای تغییر تیم، خیلی پیر شده اما اگر هواداری جوان‌تر بپرسد، چرا هوادار رئال نشدیم، به آنها خواهم گفت که در قیاس با بارسا، هوادار رئال شدن ساده‌ترین انتحاب ممکن است.» 

نوشته او انتقادات بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی را به همراه داشت، به خصوص در جمله آخر که او می گوید انتخاب رئال به جای بارسا، گزینه آسانی برای هواداران فوتبال است، در حالی که سایر کاربران به این مجری انتقاد کرده اند که او نمی تواند به عنوان هوادار بارسا چنین اظهارنظری را مطرح کند.

دیگر خبرها

  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • بابا، چرا ما هوادار رئال مادرید نیستیم!
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • مهره شانس ساکت از برزیل خریداری شد (عکس)