Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،   شرکت پاک چوب تهران در زمینی به مساحت ۶ و نیم هکتار پس از شرکت های واقع در استان‌های خراسان رضوی و خوزستان، پنجمین کارخانه گروه صنعتی پاک چوب ایرانیان است که امروز در شهرستان ری افتتاح شد.  

عمیلیات اجرایی این شرکت مهر ماه سال ۱۳۹۸ آغاز شد و در زمان ۱۳ ماه با سرمایه گذاری  یکهزار و ۲۰۰  میلیارد ریال احداث و به بهره برداری رسید که با ظرفیت تولید ۱۰ میلیون مترمربع در سال برای ۱۵۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر صمت و همراهان در ادامه حضور خود در شهرک صنعتی شمس آباد، از  شرکت ونوس شیشه که در زمینه انواع شیشه های ساختمانی و خودرو با اشتغال مستقیم ٤٨٣ نفر و ظرفیت تولید ١٥ هزار و ٤٣٠ تن در سال به فعالیت مشغول است، بازدید کردند.

برچسب‌ها شهرستان ری افتتاح طرح علیرضا رزم حسینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری افتتاح طرح علیرضا رزم حسینی شهرستان ری افتتاح طرح علیرضا رزم حسینی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت

سعید صادقی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران در نشست خبری  گفت: در حال حاضر برای ۷۰۰ واحد صنعتی غیر فعال یا زیر ظرفیت تولید پروژه عارضه یابی و بهبود تعریف شد. 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران با اشاره به حمایت دولت سیزدهم در راستای احیای واحدها و بنگاه های اقتصادی گفت: در زمان شروع دولت سیزدهم نزدیک به ۳۳ درصد از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور غیرفعال یا زیر ظرفیت بودند.

صادقی اضافه کرد: با همت دولت، چهار هزار تولیدی واحد به چرخه صنعت و تولید بازگشتند.

به گفته او،شهرک های صنعتی سال گذشته رتبه اول در صدور ضمانت‌نامه در شهرک‌های صنعتی کشور را کسب کرد.

صادقی با اشاره به حمایت از توسعه واحدهای صنعتی، گفت: به توسعه صنایع کوچک از طریق تضمین حداکثر ۱۰۰درصد تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری کمک می‌شود.

صادقی گفت: در راستای کمک به حفظ اشتغال و احیای واحدهای تولیدی راکد، تسهیلات و کمک های فنی اعتباری در قالب سرمایه در گردش و ثابت پرداخت می گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • افتتاح کارگزاری صدور شناسنامه فرش کُردی در کردستان
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان
  • شناسایی ۸۰ واحد نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری