Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در بورس امروز در مجموع ۱۲هزار و ۴۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شستا»، «خساپا»، «وتجارت»، «فملی» و «برکت» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته حدود ۳۵۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی دست به دست شد، سایپا پس از معاملاتی به ارزش ۳۱۵میلیارد تومان دوم شد و سهام بانک تجارت نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشایی ثنوسا(نوسازی و ساختمان تهران) با ۱۰درصد افت قیمت کام سهامدارانش را تلخ کرد. همچنین بازگشایی غویتا(ویتانا) و ثامید(توسعه و عمران امید) با حدود پنج درصد رشد قیمت کام سهامداران را شیرین کردند.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس امروز به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که حدود هزار و ۴۳۵میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات هزار و ۲۶۵میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز پنج درصد از کل سهام پلی اکریل ایران(شپلی) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۲۰درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۲۱سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۶نماد نخست اختصاص داشت. 

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین ارزش سهام عدالت من (۲۹دی ماه) رییس سازمان بورس استعفا داد جاماندگان سهام عدالت از ۲۰میلیون به ۷میلیون نفر کاهش یافتند! تجمع مال باختگان مقابل ساختمان بورس تهران +عکس سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ حجم سنگین فروش در بازار

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شستا وتجارت ارزش معاملات ارزش معاملات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۹ هزار واحدی صبحگاهی بورس

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز یک‌شنبه (۲ اردیبهشت) با رشد ۲۹۲۶۰ واحدی به ۲,۳۱۵,۱۰۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۴۷۹۹.۹۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۵.۰۱۷ میلیارد سهم بود که طی ۲۱۵,۸۳۹ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۳,۱۰۳.۸۱۱ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۴۸۶,۴۳۲.۸۷۲ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6084112 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز
  • رشد شاخص کل بورس
  • رشد ۲۹ هزار واحدی صبحگاهی بورس