Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سی ام دی‌ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۳۹۵۸....۹۲۱: خواهش می‌کنم در مورد تصمیمات مسئولان در حوزه بورس و سهام عدالت پیگیری‌های لازم را به عمل آورید الان هم برای سهام عدالت دفاتر پیشخوان دولت به شدت شلوغ است و همین امر باعث شیوع ویروس در جامعه می‌شود لطفا چاره‌ای بیاندیشید تا شاهد خیز مجدد بیماری نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۲۵۲....۹۱۳: با سلام وخداقوت. لطفا درخصوص وضعیت آب شرب و جاده روستای نیسیان منطقه برزاوند ازبخش شهرستان اردستان رسیدگی وپیگیری گردد. باتشکر

با سلام از شهرکرد خدمتتون پیام می‌دهم مشکلی که وجود دارد و آن این است که داروی اندوکسان که یک داروی شیمی درمانی هست در این استان وجود ندارد و بیماران در رنج و سختی تهیه این دارو هستند به معاونت غذا و دارو و دانشگاه علوم پزشکی استان هم مراجعه شده، ولی پاسخی دریافت نکردیم جز اینکه از استان همجوار مانند اصفهان و یزد تهیه کنید، این دارو وارد نشده، لطفا این موضوع را پیگیری کنید وبه تمام بیمارانی که نیاز به این دارو دارند لطف بزرگی کنید سپاسگزارم

۸۸۳۴....۹۱۰: سامانه درخواست هدیه ازدواج سازمان تامین اجتماعی مدت‌ها است مشکل دارد و اطلاعات همسر را در بانک داده ثبت احوال نمی‌تواند تطبیق بدهد. هرچه هم پیگیری می‌کنم به جایی نمی‌رسیم.

۹۸۷۷....۹۰۳: باسلام. لطفا درخصوص مشکل کارکنان بازنشسته نظامی رسیدگی و پیگیری کنید. تا ارتقا مدرک تحصیلی بالاتر دریافت شده در زمان شاغلی در سازمان بازنشستگی ساتا محاسبه وبهره‌مند گردند باتشکر

۲۸۱۲....۹۱۲: با سلام توروخدا یکی به داد ما دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران شرق برسه ما موقه انتخاب واحد هیچ مشکلی از لحاظ درس‌های پیش نیاز نداشتیم حالا که این همه وقت گذاشتیم درس خواندیم در این شرایط بد کرونایی به روستا‌ها رفتیم و پروژه تحویل استاد دادیم و حالا که سه روز مانده به امتحانات از دانشگاه به ما خبر دادند که چندتا درس را به خاطر عدم پاس کردن پیش نیاز حذف شدید ازتون عاجزانه خواهش می‌کنم تا دیر نشده پیگیری بفرمایید با تشکر فراوان

۷۸۳۴....۹۰۳: سلام، لطفا در رابطه با کارت‌های خرید بانک ملی که محدود شده و هیچ پوزی غیر از پوز ملی پاسخگو نیست واین باعث شده مشتری نتواند از جایی که ارزانتر است خرید کند.

۹۸۷۵....۹۱۳: سلام من ازفولادشهراصفهان این پیام را می‌فرستم من دریکی از واحد‌های مسکن مهرتعاونی زرین شهر زندگی می‌کنم که این تعاونی ساختمان‌های خودرا نیمه کاره تحویل مردم بیچاره داده ومردم از روی اجبار در این واحد‌ها ساکن شدند واین واحد‌ها هیچ گونه ایمنی ازجمله اطفاع حریق ویا شیلنگ آب برای خاموشی آتش ندارند ومهمتر اینکه آسانسورکه هیچ ایمنی لازم را ندارند وهرلحظه امکان اینکه کسی ویاکودکی دران سقوط کندهست خواهش می‌کنم شما پیگیری کنید.

۱۸۱۶....۹۱۲: متاسفانه شاهد هستیم که پس از گذشت بیش از ۳ سال از فارغ التحصیلی تکنسین‌های سلامت دهان و دندان متعهدخدمت وزارت بهداشت، هنوز این دانش‌آموختگان در بلاتکلیفی تمام به سر می‌برند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۱۹۸۵....۹۳۸: شمارابه خدا فکری به حال سهام عدالت کنید ازفروشش ازپول‌های سهامی که حدود ۶ ماه است معامله شده پولش واریزنمی‌شود.

۱۳۸۸....۹۱۹:سلام لطفا پیگیرسهام عدالت باشید چهارماه است سهام فروختیم چرا واریز نمی‌کنند لطفاپیگیر‌ی کنید باتشکر

۳۳۷۲....۹۳۵: سلام چرا سهمیه سوخت آژانس ها دی ماه واریز نشده ماه تمام شد پس چه زمان می‌خواهند واریز کنند لطفا پیگیری کنید. ممنون

۶۰۰۸....۹۳۶: باسلام ووقت بخیر لطفا یک گزارش از فروش روغن جامد در بازار تهیه کنید قیمت مصرف کننده ۵۶ تا۶۱   هزار تومان فروش در بازار آزاد که نیست ۱۸۰ هزار تومان لطفا به داد مردم برسید.

۷۹۵۴....۹۱۲: سلام لطفا به داد معلمان جدید که تازه استخدام شدند برسید که به سخت‌ترین شکل ممکن با آزمون ومصاحبه وگزینش ودوره یک ساله وارد آموزش و پرورش شدند وبامدرک دکتری وارد شدند و ۳۰ سال سن تنها دومیلیون وپانصد هزار تومان دریافت می‌کنند. وتاچند سال هم شامل رتبه بندی نمی‌شوند. لطفا همسان سازی حقوق معلمان باسایر کارمندان دولت و افزایش پلکانی حقوق را پیگیری بفرمایید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان خواهش می کنم پیگیری کنید سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود نیروی پرستاری در شبکه بهداشت و درمان هشترود

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود گفت: ما سعی داریم کمبود نیروی پرستاری را در این مرکز درمانی به حداقل برسانیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود اظهار کرد:  به علت کمبود پرستار در تنها مرکز درمانی هشترود که به مراجعه کنندگان چندین شهرستان، مسافران و ۹۰ کیلومتر از اتوبان پیامبراعظم(ص) خدمات درمانی ارائه می‌کند و با ۶۰ درصد پرسنل درمان، کارهای خود و مراجعه کنندگان را پیش می‌برند، کادر این مرکز در فشار کاری بسیار بالایی هستند.

احمد شیرجنگ خاطرنشان کرد: وزارتخانه از کمبود پرسنل درمانی، بخصوص از کمبود شدید پرستار خبر دارد و باید به فکر استخدام تعداد زیادی از پرستاران باشد تا مراکز درمانی بیش از این از کمبود نیرو در مضیقه نباشند.

وی تاکید کرد: مطالباتی که از سال‌های قبل مانده است نیاز به تخصیص اعتبارات خاص دارد تا با پرسنل تسویه حساب شود، از این رو، از مسئولان می‌خواهم با رایزنی با مسئولان بالا، مشکل پیش رو را هم مرتفع سازند.

وی ادامه داد: بخش اورژانس هشترود علاوه بر کارهای مرتبط با اورژانس، کار درمانگاهی و کلینیکی نیز به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهد چرا که در شهر هشترود کلینیک و درمانگاه شبانه روزی وجود ندارد.

شیرجنگ گفت: درست است که مطالبات پرسنل در بیمارستان هشترود به روز نیست اما از آمار متوسط استانی در میان بیمارستان‌ها، واریزی رو به بالایی داریم.

 رئیس بیمارستان هشترود هم پاسخ‌گوی سوالاتمان در خصوص مشکلات پرستاران شد و گفت: برای فایق آمدن به مشکلات کادر درمان شاغل در اورژانس و حمایت همه جانبه از پرستاران این بخش، ۱۴ مورد پیشنهاد به دانشگاه علوم پزشکی ارائه شده است و ما در حمایت از این بزرگواران پیگیر تصویب شدن پیشنهاداتمان هستیم.

امین اعلمی اظهار کرد: افزایش دریافتی پرسنل اورژانس از طریق اصلاح سیستم، افزایش امتیاز حضور، دو برابر شدن دریافتی پرستاران اورژانس، افزایش حق اعزام و ... از جمله این پیشنهادات است.

وی اضافه کرد: برای بهبود وضعیت بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان هشترود که به مراجعه کنندگان زیادی خدمات درمانی و بالینی ارائه می‌دهد یک عدد دستگاه رادیولوژی پرتابل، دو عدد تخت احیای نوزاد، دو عدد مانیتور بد ساید، یک عدد دستگاه چهار لامپه فتوتراپی،یک عدد دستگاه اتو آنالیزور،چندین مورد تجهیزات آزمایشگاهی و یک عدد دستگاه سل کانتر به همراه یک عدد دستگاه نوار قلب خریداری شده است.

وی از افتتاح بخش آی سی یو در چند ماه آینده در این مرکز درمانی خبر داد و یادآور شد: ما سعی داریم کمبود نیروی پرستاری را در این مرکز درمانی به حداقل برسانیم از این رو در تلاش هستیم ۱۷ درصد از درآمد بیمارستان که به حساب پرستاران واریز می‌شود را به ۳۴ درصد برسانیم و غالب افزایشی‌ها نیز به نفع پرستاران اورژانسی خواهد بود.

وی به مراجعه بیش از ۴۵۰ نفر به اورژانس بیمارستان هشترود برای درمان در ایام تعطیلات عید نوروز اشاره کرد.

وی گفت: در هفت روز اول سال‌ جاری که در تعطیلات عید به سر می‌بردیم نزدیک به ۳۲۰۰ نفر به بخش اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) هشترود مراجعه کرده بودند و این در حالی است که در موارد مشابه فقط ۲ هزار نفر به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز مراجعه کرده بودند و باید این موضوع مهم به سمع و نظر مسئولان بلند پایه دانشگاهی و وزارتخانه‌ای برسد که کادر درمانی آن بیمارستان با بیمارستان هشترود از لحاظ کثرت قابل قیاس نیست.

در این راستا با یکی از پرستاران که کمی هم کسالت داشت و با همان حال برای مراجعه کنندگان خدمات تزریقاتی انجام می داد همکلام شدیم، او از وضعیت موجود بسیار ناراضی بود و گفت: متاسفانه کارهای طاقت فرسا، شیفت‌های طولانی و انواع و اقسام سختی‌های دیگر بر گردن پرستار است.

وی افزود: من با این وضعیت جسمی که دارم نیازمند استراحت کافی هستم تا به بهبودی نسبی برسم اما با کمبود شدید پرستار، من و سایر پرستاران باید این کمبود را با تحمل شیفت‌های طولانی جبران کنیم.

یکی دیگر از پرستاران اظهار کرد: دریافتی‌های کم با کارکرد بسیار بالا و رو در رو شدن با مراجعه کنندگان بیشمار، بعضا کادر پرستاری را به فکر استعفا می‌اندازد، آنچنان که در طول یک ماه اخیر سه نفر از همکاران پرستار ما استعفا داده‌اند.

یکی دیگر از پرستاران خاطرنشان کرد: مظلوم‌ترین قشر از پرستاران، پرستارهای شاغل در اورژانس هستند و آنچنان اهمیتی به این بخش داده نمی‌شود.

وی مسائل اقتصادی را از دیگر مشکلات دانست و از وضعیت موجود واریزی‌ها گلایه کرد و گفت: این پرستاران و کادر درمان هستند که در مقابل انواع مشکلات ایستادگی کرده و با جان و دل با وجود این همه مشکلات در خدمت مراجعه کنندگان می‌باشند.

وی اضافه کرد: در بیمارستانی که به شدت با کمبود نیروی پرستاری مواجه هستیم، چه لزومی دارد که هر چند وقت یک بار از بین پرستاران سوپر وایزر انتخاب شود و پرسنل پرستاری بیش از پیش در فشار کاری باشند؟

لزوم توجه به مشکلات نیروی انسانی در بخش پرستاری توسط مسئولان می‌تواند پایان‌بخش کمبود پرستار و به تبع بهبود رسیدگی به وضعیت بیماران باشد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • وجود بیش از ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در استان اصفهان
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • توزیع داروی "وارفارین" در داروخانه‌های استان مرکزی
  • ارائه داروی "وارفارین" در سراسر استان مرکزی
  • منبع دوم داروی فاکتور۸ کشور با تولید یک شرکت دانش‌بنیان
  • اجرای عدالت در ارائه خدمات بهداشتی از طریق سکو‌های اینترنتی
  • هشدار جدی نسبت به کمبود دارو و سرگردانی مردم
  • کمبود نیروی پرستاری در شبکه بهداشت و درمان هشترود
  • فروردین سود سهام عدالت واریز می‌شود؟