Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان نظامی مازندران در دیدار با رئیس جدید پلیس راهور استان مازندران، پیشنهاد‌ها و توصیه‌هایی برای رفع مشکلات ترافیکی و تأمین حقوق شهروندان و مسافران در محور‌های درون شهری و برون شهری مطرح کرد.

خبرگزاری میزان - دادستان نظامی مازندران در دیدار با رئیس جدید پلیس راهور استان مازندران، پیشنهاد‌ها و توصیه‌هایی برای رفع مشکلات ترافیکی و تأمین حقوق شهروندان و مسافران در محور‌های درون شهری و برون شهری مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان نظامی استان مازندران در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سرهنگ بیگلری اظهار داشت: استان مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی در بخش طبیعت گردی جزء استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود و در تمام ایام سال حتی با وجود شرایط کرونایی شاهدیم که مردم سراسر کشور حتی اتباع خارجی به منظور استفاده از مواهب طبیعی و خدادادی، این استان را برای مسافرت انتخاب می‌کنند.

رحیم رحیمی میلاشی، زیرساخت‌ها و امکانات موجود در استان را پاسخ‌گوی این حجم مسافر ندانست و گفت: پلیس راهور استان نیز با مشکلاتی نظیر کمبود نیرو و تجهیزات مواجه است که لازم است با تخصیص اعتبارات ملی این مشکلات رفع شوند.

دادستان نظامی مازندران در ادامه، پیشنهاد‌های خود را به منظور رعایت دقیق حقوق شهروندی در طرح‌های ترافیکی مطرح کرد و گفت: در شهر‌های بزرگ و پرترافیک از دوربین‌های هوشمند به جای مأمور استفاده شود، چون اثر بازدارندگی آن بیشتر است.

وی شناسایی محور‌های خطرساز درون شهری و برون شهری را یک اولویت برشمرد و افزود: به منظور پیشگیری از ورود خسارت و کنترل سرعت مطمئنه خودروها، سرعت گیر‌های سطح استان استانداردسازی شوند و با کار کارشناسی لازم و هماهنگی ادارات برق و شهرداری، روشنایی خیابان‌ها و جاده‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

نظارت و بازدید مستمر از وضعیت نگهداری خورو‌های توقیفی و تصادفی در توقفگاه‌ها از دیگر توصیه‌های دادستان نظامی مازندران بود.

در ادامه این دیدار، سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهور استان مازندران با اشاره به گستردگی ماموریت‌های محوله راهور در انضباط ترافیکی درون شهری گفت: هوشمندسازی و نصب دوربین‌های ثبت سرعت و ترافیکی در سطح شهر‌ها و راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ در مرکز استان در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم در آینده با کمک همه دستگاه‌ها و مدیریت شهری بتوانیم با ارائه خدمات مطلوب‌تر در خدمت شهروندان عزیز باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادستان نظامی مازندران حقوق شهروندی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان نظامی مازندران حقوق شهروندی دادستان نظامی مازندران پلیس راهور استان استان مازندران درون شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظور: افزایش دائم دستمزد‌ها به رفاه مردم کمک نمی‌کند

داود منظور اظهار داشت: این‌که ما در شرایط تورم بالا بخواهیم حقوق و دستمزد‌ها را هم دائم افزایش دهیم و یک روند رفت و برگشتی بین تورم و حقوق وجود داشته باشد، به رفاه مردم کمک نمی‌کند.

به گزارش تسنیم، وی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به اهداف سفر خود به این شهرستان افزود: پیگیری مصوبات دور نخست سفر رئیس‌جمهور امروز انجام شد و خوشبختانه کار‌ها پیشرفت خوبی داشته و اتفاقات خوبی در حوزه‌های زیرساختی و زیربنایی و فرهنگی رقم خورده است.

وی با اشاره به افتتاح پست برق ۶۳ کیلوولت در دامغان گفت: سرمایه‌گذاری مطلوبی در این زمینه انجام‌شده است و پایداری برق در شهرستان دامغان از نتایج افتتاح این پروژه خواهد بود.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور افزود: وزارت نیرو تلاش می‌کند زیرساخت‌ها قبل از نیاز ایجاد شود و زمینه برای توسعه سرمایه‌گذاری‌ها فراهم شود و با توجه به اینکه شهرک‌های صنعتی به‌سرعت در کشور درحال‌توسعه است زیرساخت‌های برق نیز تأمین می‌شود.

منظور با بیان اینکه یکی از مسائل مهم برای شهرستان دامغان راه‌های مواصلاتی به‌ویژه راه مواصلاتی بخشی از کریدور شمال به جنوب است که عملاً از شهر دامغان عبور می‌کند؛ گفت: محوری که به‌طرف شمال کشور در حال احداث است و از دامغان به‌طرف جنوب چندین پیمانکار قطعات این محور را پیگیری می‌کنند و شاهد پیشرفت خوبی هستیم؛ منابع موردنیاز تقویت می‌شود که شاهد بهره‌برداری حداقل ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر از این راه باشیم که زیرساخت آن آماده است، مقدمات فراهم شده و بخشی از راه روکش شده و بخشی در حال تکمیل است.

وی گفت: امیدواریم با توسعه خدمات زیربنایی شاهد رضایت مردم در این شهرستان بیش از گذشته تأمین شود؛ مردمی که بالاترین روی به رئیس‌جمهور را داشتند و ما قدردان این مردم هستیم.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور در پاسخ به پرسشی درباره ابلاغ بودجه نیز اضافه کرد: بخش اصلی از بودجه که مربوط به جداول کلان بود در سال گذشته در ۲۷ اسفند ابلاغ شد و عملاً اجرای بودجه از ابتدای سال آغاز شد و بخش دیگر جداول و توزیع اعتبارات بین دستگاه‌ها است و با توجه به اینکه امسال بودجه دومرحله‌ای شده است و این نخستین تجربه است بر اساس مصوبه مجلس بنا است تا آخر اردیبهشت نهایی و ابلاغ شود.

منظور در پاسخ به این پرسش که میزان نرخ تورم و افزایش حقوق و دستمزد کارمندان با هم تناسخی ندارد؛ گفت: افتخار همه ما در دولت این است که وضعیت معیشت کارکنان در دولت و همه مردم بهبود یابد و در حقوق و دستمزد علاوه بر ۲۰ درصد تلاش شد تا سایر پرداخت مانند رفاهیات، عائله‌مندی و اضافه‌کاری نیز افزایش یابد.

وی گفت: تلاش است امسال با پایین نگه‌داشتن تورم این امکان فراهم شود که افزایش حقوق و دستمزد به رفاه مردم منجر شود.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور تصریح کرد: اگر در شرایط تورم بالا، حقوق و دستمزد را افزایش دهیم و رفت‌وبرگشت بین تورم و دستمزد‌ها باشد کمکی به افزایش رفاه و معیشت کمک نمی‌کند و همان‌طور که در سال گذشته تورم کاهش قابل‌ملاحظه داشت تلاش دولت بر این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم.

منظور درباره مطالبات بازنشستگان نیز گفت: عمده مطالبات در سال گذشته و قبل از عید پرداخت شد و تنها پاداش پایان خدمت برخی از بازنشستگان باقی‌مانده است که معمولاً پاداش، سال بعد و زمانی که منابع تأمین شود پرداخت می‌شود و در این راستا منابع ۲۳۰ هزار میلیارد تومانی در بودجه امسال پیش‌بینی‌شده است که پرداخت به‌تدریج آغاز می‌شود.

وی درباره اعتبار اختصاص داده شده برای محور جندق-معلمان نیز گفت: امروز با مشاوران و پیمانکاران جاده جندق معلمان مذاکره شد، مطالباتی دارند که باید تسویه شود، تعدیل‌ها باید پرداخت شود که امیدوارم با اعتبارت این موارد پرداخت شود.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور افزود: بر اساس برآورد‌ها ۶۰۰ میلیارد تومان نیاز است و این را در اولویت قرار می‌دهیم تا در شروع سال تخصیص دهیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • منظور: افزایش دائم دستمزد‌ها به رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • خزعلی: رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • یک گام به نفع حقوق شهروندی
  • محدوديت‌های ترافيکی مسیر اجرای مراسم روز ارتش در ساری اعلام شد
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین در بوشهر