Web Analytics Made Easy - Statcounter

نام دو وزنه بردار که برای انجام تست دوپینگ نمونه ادرار خود را جابجا کرده بودند، فاش شد.

به گزارش تابناک ورزشی، سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) مدتی پیش اعلام کرد که نمونه ادرار ۱۸ وزنه بردار از شش کشور جابجا شده است. 

آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ (ITA) تحقیقات خود را بر روی این ادعای وادا آغاز کرد و پس از بررسی ها، دو ورزشکار متهم به انجام این کار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون جهانی وزنه برداری اعلام کرد که نجات رحیم‌اف وزنه بردار قزاقستان و دومیترو کاپتاری از رومانی توسط ITA متهم شده اند که نمونه های ادرار خود را جابجا کرده اند.

این دو ورزشکار در حال حاضر تا مشخص شدن نتیجه نهایی تعلیق شده اند.

قزاقستان به دلیل آمار بالای وزنه برداران دوپینگی که داشت در بخش مردان تنها یک سهمیه المپیک در توکیو دارد و رحیم اف گزینه اعزام به بازی ها بود که فعلا دوپینگ، گریبان او را هم گرفته است.

از آنجا که این اتهام برای سال ۲۰۱۶ است در صورت تایید نهایی، IOC می‌تواند مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ را از وزنه بردار قزاق بگیرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت استیضاح ترامپ غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل وزنه برداری دوپینگ تابناک ورزشی آلودگی هوا مازوت استیضاح ترامپ غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل وزنه بردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!

جنجال سیاسی در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن، باعث لغو در یک دیدار حساس شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نبرد حساس تیم‌های فوتبال رنسانس دبرکان مراکش و یونیون اسپورتیودلامدینای الجزایر در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون‌های آفریقا به دلیل طراحی پیراهن نماینده مراکش لغو شد.

 اعضای تیم رنسانس دبرکان جمعه شب وارد فرودگاه الجزیره شدند و درست در بدو ورود‌شان به دردسر افتادند، چرا که مقامات امنیتی فرودگاه از خروج چمدان‌های‌شان به دلیلی طراحی یونیفرم آنها ممانعت به عمل آوردند.

در طراحی لباس‌های متحدالشکل اعضای تیم رنسانس دبرکان مراکش، نقشه این کشور به انضمام بخشی از منطقه مورد مناقشه صحرای غربی درج شده بود که این موضوع خشم مسئولان کشور میزبان را برانگیخت.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) ریزش وحشتناک یک خانه بخاطر بارندگی شدید
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا از سوی «وادا» محکوم شد
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور