Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر برپایی مراسم جشن تولد در شب شهادت حضرت فاطمه(س) در منطقه تاریخی فرهنگی شهرستان شیراز، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

کاووس محمدی در این باره اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان پس از هماهنگی با مقام قضائی سریعا به محل مورد نظر اعزام شدند و ضمن رعایت شئونات اسلامی، کافه مذکور را پلمب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه در این خصوص صاحب کافه و سه نفر دیگر که باعث اخلال در ماموریت پلیس و همچنین انتشار کلیپ در فضای مجازی کرده بودند دستگیر شدند، گفت: برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت جدی در دستور کار پلیس فارس قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پلمب محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درصدی کشف جرایم سایبری در استان سمنان

ایسنا/سمنان رئیس پلیس فتای استان سمنان از افزایش بیش از ۳۲ درصدی کشف جرایم سایبری در یک سال گذشته نسبت به سال قبل از آن خبر داد.

سرهنگ محمدرضا فدائیان امروز (۲۷ فروردین ماه) اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی کارشناسان پلیس فتای استان کشف جرایم سایبری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۳۲.۷۱ درصد افزایش داشته است.

وی به افزایش ۸۲.۶۹ درصدی کشف جرائم سایبری در نوروز ۱۴۰۳ نسبت به نوروز ۱۴۰۲ اشاره و بیان کرد: کلاهبرداران در فضای مجازی بسته به مقتضیات زمان و موضوعات مطرح در جامعه، با شگردها و شیوه‌های گوناگون و با ترفند ارسال لینک‌های آلوده به بدافزار به کاربران و با مضامین و عناوین مختلف از جمله سبد کالای کمک معیشتی قطعی یارانه سهام عدالت ابلاغیه قضایی برنده شدن در قرعه‌کشی ها و ... می‌کنند و اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کنند.

او گفت: فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه می‌توانند در کنار پلیس در ارتقای آموزش‌های مرتبط با فضای مجازی و افزایش سطح سواد رسانه‌ای کاربران با هدف کاهش جرایم و تحقق پیشگیری از جرم در فضای مجازی نقش مهمی داشته باشند.

وی توصیه کرد که مردم خریدهای اینترنتی خود را از سایت‌های معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیک انجام دهند، قبل از بررسی و اطمینان از سلامت کالا از پرداخت هرگونه وجه خودداری کنند و روی لینک‌هایی با منابع ناشناس و تبلیغ‌شده در شبکه‌های اجتماعی کلیک نکنند و به تبلیغات و قیمت‌های فریبنده در سایت‌ها و ... توجه نکنند. مردم در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ یا سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.gov.ir گزارش کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • عدم رعایت قوانین صنفی ۴ کافه بازی را در مشهد پلمب کرد
  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی 
  • افزایش ۳۲ درصدی کشف جرایم سایبری در استان سمنان
  • دستگیری عامل انتشار خبر کذب در فضای مجازی در شهرستان علی آبادکتول
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در تهران
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در ولنجک
  • توضیح وزیر درباره وضعیت اینترنت؛ از شورای عالی فضای مجازی بپرسید