Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه این نهاد در تلاش است با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود و منابع دولتی و کمک های مردمی نسبت به ارائه خدمت بهتر به نیازمندان اقدام کند، گفت: کمیته امداد استان یزد برای تهیه بسته عیدانه نقدی مددجویان تحت حمایت نیازمند همراهی و مشارکت خیران است تا در مدت زمان باقیمانه تا سال جدید اقدام موثری در زمینه تامین بسته معیشتی شب عید نیازمندان به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد شجاعان افزود: یکی از اصلی‌ترین برنامه های این نهاد در آستانه سال جدید، برگزاری مراسم ملی، معنوی جشن نیکوکاری و راه اندازی شبکه نیکوکاری با هدف تامین بسته حمایتی و معیشتی برای خانواده های نیازمند است.
مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: برای تحقق این هدف از ابتدای بهمن ماه سال جاری کد دستوری#۸۸۷۷* تلفن همراه به موضوع جشن نیکوکاری اختصاص داده شده است و نیکوکارانی که تمایل دارند در تهیه بسته نقدی عیدانه نیازمندان مشارکت کنند می توانند پس از وارد کردن کد دستوری گزینه یک(جشن نیکوکاری) را انتخاب وکد شهر و مبلغ مورد نظر را وارد و در این کار خداپسندانه سهیم شوند.
وی بیان کرد: این نهاد همچنین برای کمک به خانواده های نیازمند درشرایط بیماری کرونا و تامین اقلام بهداشتی ازجمله ماسک، موادضدعفونی کننده نیازمند همراهی و حمایت خیران و شرکت های تولید کننده  اقلام مورد نظر است.
شجاعان تصریح کرد: کمک های غیر نقدی نیز طبق نیازسنجی انجام شده از خانواده های تحت حمایت و نیازمند طبق سال های گذشته از طریق مشارکت خیران و نیکوکاران در قالب جشن نیکوکاری انجام می شود.
وی افزود: با توجه شیوع بیماری کرونا و عدم حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس، این نهاد برای دریافت هدایای نقدی و غیر نقدی با هماهنگی آموزش و پرورش و مدیران مدارس از طریق سامانه شاد ( شبکه آموزش دانش آموزی)  نسبت به معرفی درگاه های  پرداخت غیرحضوری و شماره کارت های مجازی امداد به تلفن همراه اولیای دانش اموزان که در حین اموزش در کنار دانش اموزان هستند اقدام می کند تا در این رویداد ملی جشن نیکوکاری شرکت کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان یزد یادآورشد: امسال نیز زنگ نیکوکاری در روز چهارشنبه ۱۳ اسفند ماه به صورت آنلاین و همزمان از طریق فضای مجازی به صدا در می آید و روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ اسفندماه نیز این نهاد نسبت به دریافت کمک های مردمی از طریق پایگاه های اصلی و میعادگاه های نمازجمعه اقدام می کند.

48

کد خبر 1477862

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد کمیته امداد استان یزد جشن نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز گفت: در سال ۱۴۰۲ رقمی معادل ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مازیار محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز در زمنیه تامین مسکن برای مددجویان اظهار داشت: آنچه که در سال گذشته در بخش مسکن مددجویی انجام شده از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو، وام قرض‌الحسنه بوده است.

وی اضافه کرد: طی یکسال گذشته 32 مورد کمک به خرید، 99 مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضاهای جانبی مسکن شهری و روستایی و 962 مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه‌شده است.

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه کمک به خرید مسکن در مناطق شهری 50 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و ... مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

محمدی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور
  • مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور 
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی