Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@05:49:39 GMT

تصمیم جدید و جسورانه سامسونگ

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۴۸۰۹

تصمیم جدید و جسورانه سامسونگ

به گزارش اقتصاد نیوز، شرکت سامسونگ باور دارد که با عدم تهیه یک شارژر برای شما، زباله های الکترونیکی را کاهش می‌دهند. در جعبه کنار تلفن چیزهای کمی وجود دارد - فقط یک کابل USB-C به USB-C ، راهنمای شروع سریع تلفن و یک پین خروجی که می توانید سیم کارت خود را وارد کنید.

یک محافظ صفحه از قبل اعمال شده نیز وجود دارد ، فقط همین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بسیار کمتر از انتظار خریداران از جعبه تلفن هوشمند است. این بدان معناست که شما مجبورید از شارژر تلفنی پیش خرید شده و یک هدفون دیگر از دستگاه خود استفاده کنید نه اینکه به موارد موجود اعتماد کنید.

TechRadar با پل اسکات ، رئیس مدیریت محصول سامسونگ در انگلیس صحبت کرده است. او می گوید؛ « این یک مرحله واقعاً جسورانه اما بسیار مهم بوده است. با گوش دادن به مصرف کنندگان ، باورهای آن‌ها در زندگی روزمره، و تغییر رویه خود ما، بسیار بیشتر می‌توانیم به ‌آن‌ها نزدیک شویم و آن‌ها بیش از گذشته ما را انتخاب کنند. آنچه ما باید انجام دهیم این است که اطمینان حاصل کنیم که از آن‌ها پشتیبانی می کنیم.»

او افزود، «ما نمی خواهیم یک مصرف کننده را به خرید یک شارژر دیگر بفرستیم، در حالی که آخرین شارژری که استفاده کرده در سال ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۷ بوده است. یک شارژر USB Type-C را تا کنون استفاده کرده، بنابراین ما نیز آن را تغییر نمی‌دهیم.»

همه تلفن های پیشرفته سامسونگ و اکثر قریب به اتفاق سایر تلفن های اندرویدی از سال ۲۰۱۷ از شارژ USB-C پشتیبانی می‌کنند. Samsung Galaxy S۸ اولین گوشی از این شرکت بود که سوکت را از microUSB به USB-C تغییر داد. اگر تلفن آندروید دارید ، به احتمال زیاد در حال حاضر آن را با شارژر USB-C شارژ می کنید که با سری جدید Galaxy S۲۱ سازگار خواهد بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان

هرمزگان-جام جم انلاین-راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان شهرستان قشم راه اندازی و سایت جدید تلفن همراه اول در روستای رمکان شهرستان قشم انجام شد.   به گزارش روابط عمومی و ارتباطات مخابرات منطقه هرمزگان در راستای توسعه متوازن خدمات ارتباطی و پوشش حداکثری در سطح استان و خدمت رسانی و برخورداری مناطق روستایی از اینترنت پرسرعت همراه اول ، سایت همراه اول با تکنولوزی 3G در روستای رمکان شهرستان قشم نصب و راه اندازی گردید .   گفتنی است توسعه و ارتقاء زیرساخت های مخابراتی در تمام حوزه ها با هدف ارائه خدمات با کیفیت و مناسب به مشتریان در دستور کار مخابرات منطقه هرمزگان می باشد.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • تلفن ثابت سازمانی
  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!
  • مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان