Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد هاشم‌زاده بعد از دیدار تمیش مقابل مقاومت البرز اظهار داشت: مقاومت بازی خوبی به نمایش گذاشت و از موقعیت‌ها استفاده کرد و دروازه‌بان حریف موقعیت‌های زیادی از تیم ما گرفت.

مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: تیم ما از موقعیت‌ها استفاده نکرد و تنبیه سختی برای ما بود؛ مقاومت تیم خوب و جنگنده است و مزد تلاش خود را گرفت، بازی خوبی نبود و این شکست برای ما خیلی سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین بیان داشت: سعی می‌کنیم برای بازی‌های آینده نقاط ضعف را برطرف کنیم، باید برای بازی بعدی تلاش کنیم باید بیشتر تلاش کرد و باید در زمین جنگید و بدانیم اسم بازی نمی‌کند.

هاشم‌زاده تصریح کرد: برخی مواقع توپ‌ها گل نمی‌شود و هر تیمی از موقعیت‌ها استفاده کند، برنده می‌شود، اگر موقعیت‌ها را گل نکنیم، بازنده می‌شویم.

مقابل بزرگان فوتسال بازی خوبی به نمایش گذاشتیم

فرهاد کشاورزی نیز بعد از دیدار با گیتی‌پسند اظهار داشت: تیم گیتی‌پسند نماد فوتسال کشور است، جوانان ما مقابل بهترین‌های ایران و آسیا قرار گرفتند و تیم ما پایاپای مقابل گیتی‌پسند بازی کرد.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز خاطرنشان کرد: امیدوار بودم هواداران از بازی لذت ببرند، فلسفه مقاومت پرورش بازیکنان است؛ خیلی خوشحالم مقابل بزرگان فوتسال کشور بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.

وی ادامه داد: باید از اشتباهات تیم حریف استفاده کرد، برخی زمان‌هایی از بازی توانستیم با بازی مالکانه از فشار حریف کم کنیم.

کشاورزی در پایان گفت: این بازی نوید پرورش یک نسل جوان در فوتسال کشور است، فکر و تمرکز ما روی تمرینات است و امیدوارم در هر بازی گامی رو به جلو داشته باشیم.

انتهای پیام/63090/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: وحید شمسایی گیتی پسند لیگ برتر فوتسال ورزش اصفهان فرهاد کشاورزی موقعیت ها استفاده گیتی پسند بازی خوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه بزرگ مهاجم تیم ملی آرژانتین و از دست دادن موقعیت صد در صد گلزنی مقابل دروازه خالی کاستاریکا / فیلم

نیکولاس گونزالس به گمان وارد شدن توپ به دروازه خالی کاستاریکا مسیر خود را تغییر داد تا احتمالا گل چهارم تیم ملی آرژانتین را به همراه هم تیمی های خود جشن بگیرد، غافل از اینکه یکی از مدافعان حریف از راه رسیده و توپ را از روی خط دروازه برگشت داده است.

دانلود (2.5MB)

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: در مورد آینده‌ام در یونایتد دروغ نسازید
  • کاظمی: در قطر هم خوب بازی نکردیم؛ عملکرد را با آمار توجیه نکنیم
  • ستاره جوان گیتی‌پسند با تیم منتخب هندبال‌ساحلی جهان در المپیک پاریس
  • قهرمان لیگ برتر گرد و خاک می‌کند: آینده هم از آن ماست
  • رضا مهاجری: اخراج بازیکن خیبر مقابل خوشه؟ اگر بازیکنم مقصر باشد، سخت تنبیه می‌شود
  • شکست تیم ملی فوتسال در اولین گام تورنمنت ویتنام
  • اشتباه بزرگ مهاجم تیم ملی آرژانتین و از دست دادن موقعیت صد در صد گلزنی مقابل دروازه خالی کاستاریکا / فیلم
  • از کارمندی بانک تا بالا بردن جام قهرمانی لیگ‌ برتر فوتسال
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال