Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@13:40:15 GMT

ماجرای استعفای رئیس سازمان بورس

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۴۸۳۹

ماجرای استعفای رئیس سازمان بورس

به گزارش بورس تابناک، حدود ساعت ۱۳:۲۰ امروز خبر استعفای قالیباف اصل رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در خبرگزاری رسمی بازار سرمایه (سنا) منتشر شد. خبری که بعد از جریان ریزش های شاخص بورس برای بسیاری از سهام داران جالب به نظر می آمد. 

 

این خبر در حالی منتشر شد که قالیباف اصل در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس حضور داشت و در حال پاسخ به سوالات نمایندگان مبنی بر وضعیت نامطلوب بورس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از اتمام جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس، قالیباف اصل در گفت و گو با خبرنگاران خبر استعفای خود را تکذیب کرد و گفت: استعفا نداده ام و نمی‌دانم خبر استعفای مرا چه کسی منتشر کرده است. شاید مرا برکنار کنند، اما استعفا نداده ام. اطلاع ندارم که چه کسی این خبر را و با چه هدفی منتشر کرده است.

رئیس سازمان بورس در حالی خبر استعفای خود را تکذیب می کند که وکیلی روابط عمومی سازمان بورس خبر استعفای قالیباف را تایید کرده است.

سیاوش وکیلی مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت:خبر استعفای دکتر حسن قالیباف اصل از پست ریاست سازمان بورس درست است و در تارنمای رسمی سازمان بورس منتشر شده است.  اخباری که استعفای ایشان را تکذیب کرده، فیک است. این تایید استعفا توسط اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس هم تایید می شود.

حال سوال اینجاست که آیا در شرایط فعلی بازار سرمایه که با ریزش شاخص همراه است، انتشار و تکذیب این گونه اخبار به بازار بیشتر آسیب نمی زند؟ 

البته نکته دوم اینکه دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی که روز گذشته از تلاش مسئولان برای بهبود وضعیت بازار خبر می دهد چه واکنشی به این موضوع خواهد داشت.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت استیضاح ترامپ غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل حسن قالیباف اصل استعفا ریزش بورس آلودگی هوا مازوت استیضاح ترامپ غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل سازمان بورس خبر استعفای قالیباف اصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی

ساعاتی پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، فرمانده منطقه مرکزی ارتش از تصمیم خود برای استعفا از سمتش به دلیل ناکامی در برابر مقاومت فلسطین خبر داد.

به گزارش ایسنا، رئیس بخش اطلاعات نظامی و فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی در جنگ غزه، در یک روز استعفای خود را اعلام کردند.

پس از اعلام استعفای امروز «آهارون هالیوا» رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش صهیونیستی به دلیل ناکامی در برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی، «یهودا فوکس» فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد تا آگوست سال جاری میلادی از منصب خود استعفا خواهد کرد.

«یهودا فوکس» فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی پس از سه سال خدمت در این سمت، تصمیم خود برای استعفا را به «هرزی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش ابلاغ کرده است.

کارشناسان معتقدند طی روز‌های آتی شاهد استعفای بیشتری از فرماندهان نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل عدم تحقق اهداف اعلامی خود در غزه برای نابودی حماس و ناتوانی در برابر مقاومت فلسطین خواهیم بود.

«رون بن یشای» خبرنگار نظامی روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به شکست ارتش رژیم صهیونیستی در غزه اذعان کرد و گفت: «ما در غزه گرفتار شدیم.»

وی تأکید کرد هیچ جایگزینی برای حاکمیت حماس در غزه وجود ندارد و هیچ چشم‌اندازی هم برای پایان جنگ با حزب‌الله در مرز‌های شمالی قابل تصور نیست.

دیگر خبرها

  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • گزارش سازمان جهانی هواشناسی در خصوص وضعیت اقلیمی آسیا در سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر شد
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • واکاوی استعفای رئیس اطلاعات ارتش اسرائیل پس از عملیات وعده صادق + فیلم
  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد
  • استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی