Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا مسلم رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: کاهش آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا به معنای عادی شدن اوضاع نیست و شهروندان باید همچون گذشته دستورالعمل ها و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

او افزود: رنگ بندی‌های جدید آبی و زرد به منزله پایان کرونا نیست و مردم همچنان باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ادامه داد: در رنگ بندی جدید اعلامی وزارت بهداشت، سبزوار در وضعیت زرد و شهرستان‌های جوین، داورزن، جغتای و خوشاب و ششتمد در وضعیت آبی قرار دارند.

مسلم بیان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دوری از تجمع‌ها باید همچنان در اولویت شهروندان قرار داشته باشد.   انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، برات الله زیدآبادی اظهار کرد: شناسایی این واحد که اقدام به عرضه مرغ و آلایش‌های تاریخ گذشته مرغی کرده بود، در ادامه طرح تشدید نظارت‌های نوروزی صورت گرفت و کارشناسان نظارت شبکه دامپزشکی و مرکز بهداشت سبزوار، ۹۰۰ کیلوگرم اندوخته مرغی فاسد و تاریخ منقضی شده از این واحد کشف و ضبط کردند.

رییس شبکه دامپزشکی سبزوار افزود: پرونده فرد متخلف به مراجع قضایی ارجاع شد که بنابر دستور دادستان سبزوار، واحد صنفی وی توسط پلیس اماکن و کارشناسان نظارت شبکه دامپزشکی سبزوار، بسته شد.

وی بیان کرد: تامین امنیت غذایی و سلامت جامعه از اهم وظایف سازمان دامپزشکی است و در این مسیر هیچگونه مماشاتی با متخلفان صورت نمی‌گیرد.

دیگر خبرها

  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • بی‌احتیاطی هنگام سیلاب هرمزگان / ۳ نفر کشته شدند
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • ارتش جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان است
  • آخرین وضعیت سدهای کشور پس از بارندگی اخیر | ۸۰ درصد ظرفیت سدهای تهران خالی است
  • قیمت بیت‌کوین دوباره سقوط کرد / آخرین وضعیت بازار رمزارزها
  • وزش باد وضعیت جوی خراسان رضوی را ناپایدار می‌کند
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز