Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیر عامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: برای توسعه پایدار منطقه مغان باید گام بلندی در جهت ارتقاء برداریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،  اسدالله محسن زاده امروز در نشست با اعضای هیئت مدیره  از مجتمع دامپروری کشت  و  صنعت مغان و مدیر عامل شرکت پارس اظهار داشت: باید با همکاری تمامی دستگاه‌ها برای توسعه پایدار منطقه مغان گام بلندی در جهت ارتقاء برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل شرکت پارس و معاونین این شرکت گفت: هر دو شرکت وظیفه ذاتی تولید محصولات کشاورزی استراتژیک را بر عهده دارند و این امر برای منطقه مغان خیر و برکت به همراه دارد و می‌توان با همکاری در تمامی حوزه‌های زراعی، دامی و تولیدی برای خودکفایی، تحول عظیمی را ایجاد نماییم.

هیئت مدیره جدید شرکت کشت و صنعت ‌مغان تا یک هفته آینده معرفی می‌شود‌ترکیب نهایی هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت مغان منتشر شدمدیران جدید "کشت و صنعت مغان" منصوب و مشغول به کار شدند

اکبر محمدزاده، مدیرعامل شرکت پارس نیز در این نشست ضمن تبریک و آرزوی توفیق و سلامتی برای مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان افزود: با توجه به اینکه شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان یکی از بنگاه‌های عظیم  اقتصادی کشور بوده و شرکت پارس نیز از خانواده این شرکت می‌باشد فلذا با تبادل دانش فنی و ارتباط در حوزه های کشاورزی، دامی، باغی و تولید بذور با استانداردهای جهانی می‌توانیم در جهت توسعه منطقه مغان پیش رویم.

پس از پایان نشست اعضا و مدیر عامل شرکت ورئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان  از مجتمع دامپروری بازدید کردند که در این بازدید قاسم محمدی اظهار داشت: سیستم نرم افزاری گله شرکت مغان باید ارتقاء یابد تا بتوان بصورت آنلاین تمامی نیازمندی‌های دام  را به سرانجام رساند و همچنین درسال آتی برای آگاهی و دانش به روز کارشناسان مجتمع دامپروری شرکت بصورت دوره ای از گاوداری‌های پیشرو و موفق در تولید، بازدید جهت الگو برداری و بسته های آموزش برنامه ریزی کرد تا بتوانیم به ایده آل های مدنظر در این مجتمع دست یابیم.

محسن‌زاده نیز در این بازدید گفت: با توجه به تولید روزانه 140 تن شیر در حال حاضر با برنامه ریزی‌های بهتر و تامین به موقع نهادهای دامی با تلاش و کوشش پرسنل زحمت‌کش مجموعه دامپروری روزانه حداقل 190 تن شیر تولید خواهیم نمود.

انتهای‌پیام/139/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان منطقه مغان هیئت مدیره شرکت پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست طی حکمی سیدمصطفی سیادت موسوی را به عنوان سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت سرپرست پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب می‌شوید.

امید است با اتکا به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی مردم داری، پاک دستی و فساد ستیزی، قانون مداری مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم».

سازمان حفاظت محیط زیست، سیدمصطفی سیادت موسوی، هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران، هیأت علمی پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی، معاونت فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران را در رزومه کاری خود دارد.

کد خبر 6084551

دیگر خبرها

  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • تحقق شعار سال در اولویت کاری شرکت ملی صنایع مس قرار دارد/ تلاش برای سرعت بخشیدن به طرح‌های توسعه‌ای
  • برداشت ۳۸ هزار تن شکر در کشت و صنعت هفت تپه
  • سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد
  • دانش‌بنیان شدن صنعت نفت به توسعه زنجیره ارزش کمک می‌کند