Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران در احکامی جداگانه برای مناطق ۲ و ۸ که شهرداران آن توسط ضابطین قضائی احضار شده اند، سرپرست تعیین کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در پی احضار شهرداران مناطق 2 و 8 توسط ضابطین قضائی در هفته گذشته، پیروز حناچی شهردار تهران در احکامی جداگانه برای این مناطق سرپرست تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بر این اساس حسن صفات به عنوان سرپرست منطقه 2 و مسعود رنجبریان به عنوان سرپرست منطقه 8 تعیین شدند. 

در بخشی از متن این احکام آمده است: 

«انتظار می رود مجموعه سیاست ها، فعالیت ها و اقدامات حوزه تصدی خود را بر اساس برنامه های اعلام شده برای اداره شهر تهران و در راستای مدیریت و بهینه سازی پروژه ها، در چارچوب قوانین و مقررات و استاد فرادستی، با رعایت حقوق مردم و تعامل موثر با شورایاران و تسری مشارکت شهروندان در اداره امور شهر، تنظیم و عمل کنید.» 

به گزارش تسنیم، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران نیز امروز اعلام کرد:  اخیراً اتهاماتى مالی علیه شهرداران مناطق 2 و 8، در خصوص دوره فعالیت آنان در شهرداری منطقه 21، به عنوان شهردار و معاون منطقه مطرح شده است.

اعطا افزود: اتهامات مالی در رابطه با این دو مدیر در مرجع قضائی در حال رسیدگی و در مرحله تحقیقات است. طبیعتاً با توجه به ادله و مدارکی که در راستای توجه اتهام وجود دارد و ادله و مدارکی که متهمین در دفاع از خود ارائه می‌کنند، مرجع قضائی اعلام رأی خواهد کرد.

احضار شهرداران دو منطقه تهران از سوی ضابطان قضایی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران با اشاره به اهمیت صیانت از حقوق شهروندی و شهر در اراضی ناحیه سه و مقابله با سودجویان و برهم زنندگان انضباط شهری بیان کرد: در همین راستا طی دو عملیات نسبت به استقرار ۱۵ عدد نیوجرسی مقابل بناهای تجاری غیر مجاز در محله نعمت آباد خیابان‌های سهیل شمالی، شهید غفوری، شهید عبداللهی اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه اغلب تصرفات به صورت غیرقانونی و بدون مجوز انجام می‌شود افزود: بی‌شک مشارکت شهروندان در تحقق شهری منظم و منسجم مطابق با قوانین شهرسازی، اجتناب‌ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز مراتب را به شهرداری منطقه اطلاع دهند و ما را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف یاری کنند.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران خاطرنشان کرد: طی دو مرحله عملیات جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز ۷۰ متر سقف و ۲۰ متر تیغه چینی در بلوار شهید ورامینی خیابان میرزایی شمالی و درب ورودی و تیغه‌های طبقه همکف و اول درشهرک احمدیه خیابان گل‌ها رفع خلاف شد.

بر اساس این گزارش طی این دو عملیات علاوه بر مدیران شهری ۷۵ نفر نیروهای شهربان و معبربان نواحی و یگان حفاظت و نیروی انتظامی با به کارگیری ۲ دستگاه لودر و ۲ دستگاه جرثقیل حضور داشتند.

کد خبر 6085989

دیگر خبرها

  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • کشف پاتوق مافیای زباله در این منطقه از تهران
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران
  • ثبت هوای پاک در مناطق ۴ و ۱۱ پایتخت
  • واکنش شهرداری به قطع درختان بوستان ستارخان
  • پشت پرده شایعه قطع درختان بوستان ستارخان چیست؟ | واکنش شهرداری منطقه به این شایعه
  • طرح های توسعه محلی مناطق ۲۲ گانه تهران زیر ذره بین شورا