Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@07:29:49 GMT

تمرین فردای پرسپولیس تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۴۹۶۳

تمرین فردای پرسپولیس تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاگردان یحیی گل‌محمدی پس از برد مقابل فولاد خوزستان امروز (سه‌شنبه) در دو ورزشگاه شهید کاظمی و پژوهشگاه نفت به ریکاوری پرداختند.

با تصمیم کادر فنی تمرین فردای بازیکنان پرسپولیس تعطیل خواهد بود تا سرخپوشان خستگی بازی اخیر را از تن خارج کنند.

همچنین قرار است پس از یک روز تعطیلی شاگردان یحیی گل‌محمدی روز پنجشنبه در زمین پژوهشگاه نفت تمرینات خود را برای بازی مقابل آلومینیوم اراک آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، تیم پرسپولیس روز دوشنبه 6 بهمن در اراک به مصاف آلومینیوم این شهر خواهد رفت.

256 251

کد خبر 1477902

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان سیدمجتبی حسینی انگیزه زیادی در دیدار روز گذشته مقابل ذوب‌آهن داشتند و سعی کردند با کسب پیروزی در ورزشگاه فولادشهر به رتبه هفتم جدول صعود کنند، اما موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل نشدند تا این سرمربی افسوس فرصت‌های از دست رفته در تقابل با تیم سابقش را بخورد.

مجتبی حسینی که مدام در طول بازی نکات لازم را به بازیکنان خود گوشزد می‌کرد، در نیمه اول با نمایشی از سوی شاگردان خود مواجه شد که فقط در بحث گلزنی ناموفق بودند و این مورد هم توسط این سرمربی اشاره شد که باید در زدن ضربات آخر دقت کنند و نمایش تاکتیکی و فنی آن‌ها در فولادشهر یا سایر بازی‌ها کافی نیست.

آلومینیوم روز گذشته شروع خوبی مقابل ذوب‌آهن داشت و اگر کمی خوش‌شانس بود، موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل می‌شدند که این اتفاق نیفتاد و حتی یک‌بار هم ضربه مهدی لیموچی به تیرک عمودی اصابت کرد و به بیرون رفت.

مجتبی حسینی با وجود نمایش خوب تیمش مقابل ذوب‌آهن به هدف خود در این دیدار نرسید و حالا به دنبال آماده‌سازی تیمش برای دیدار آینده برابر پرسپولیس است تا بتوانند در جام حذفی شگفتی‌ساز شوند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • درویش: یحیی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم
  • اوسمار یا یحیی گل‌محمدی
  • جام جم: تاج، از گل‌محمدی بازی نخورد!