Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@23:33:11 GMT

فلیک:در ۵۵ سالگی هم می توانید چیز جدید یاد بگیرید

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۵۰۲۰

فلیک:در ۵۵ سالگی هم می توانید چیز جدید یاد بگیرید

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ می‌گوید تیمش از کیفیت بالایی برخوردار است که می‌تواند آن را در زمین مسابقه به نمایش بگذارد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در ابتدای هفته به یک پیروزی دشوار مقابل فرایبورگ دست یافت تا بخشی از شکست تلخ مقابل هولشتاین کیل و کنار رفتن از دور رقابت‌های جام حذفی را به فراموشی سپرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

باواریایی‌ها فردا شب در چهارچوب رقابتهای هفته هفدهم بوندسلیگا مهمان آگزبورگ خواهند بود؛ هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ پیش از این بازی گفت: " ما در برابر فرایبورگ گام درستی برداشتیم. حتی در 55 سالگی هم می توانید چیز جدیدی یاد بگیرید به همین دلیل تبادل نظر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اما من به طور کلی به این تیم اعتماد زیادی دارم و می دانم که می‌توانند در درون زمین مسابقه کیفیت بالایی از خود به نمایش بگذارند."


احتمال ماندن ژروم بواتنگ: "من قبلاً همه چیز را در این باره گفته ام. باید منتظر بمانیم و ببینیم. شرایط به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا برای بایرن آسان نیست. ما به موقع درباره این مسئله فکر خواهیم کرد."

 

 

 

 

وضعیت داگلاس کاستا: " داگلاس کاستا به سختی کار کرده است و در حال حاضر رقابت فشرده ای در تیم وجود دارد. این که کسی را کنار بگذارید همیشه امر دشواری محسوب می‌شود اما بازیکن باید با این مسائل کنار بیاید."

هانس فلیک بایرن مونیخ جرومی بواتنگ داگلاس کاستا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هانس فلیک بایرن مونیخ داگلاس کاستا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن این هفته بدجور روی شانس!

به گزارش ورزش سه اشتوتگارت که در راه نایب‌قهرمانی بوندس لیگا موی دماغ بایرن شده بود با شکست امروزش سه امتیاز عقب افتاد. 

امروز از هفته سی ام بوندس لیگا اشتوتگارت مقابل وردربرمن با نتیجه دو بریک شکست خورد تا در امتیاز 63 باقی بماند و با 3 امتیاز کمتر از بایرن مونیخ در رده سوم قرار بگیرد. 

با این نتیجه بایرن مونیخ که دیروز با 5 گل یونیون برلین را شکست داده با سه امتیاز بیشتر از اشتوتگارت در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل شانس این را دارد تا نایب قهرمانی اش را قطعی کند. 

از سوی دیگر بوروسیا دورتموند که حالا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حاضراست با قبول تساوی دقیقه 97 مقابل بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام این فصل همچنان در رده پنجم و پایین تر از لایپزیش در رده پنجم ماند تا کار سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!
  • کار‌هایی که بعد از ۴۰ سالگی نباید انجام دهید
  • آشتی‌کنان در بایرن مونیخ؛ هانسی فلیک آماده بازگشت به باشگاه سابق
  • تیاگو سیلوا: کمتر بازیکنی را می‌توانید پیدا کنید که در ۳۹ سالگی، هم‌چنان در بالاترین سطح بازی کند
  • بعد از ۴۰ سالگی انجام این کار‌ها به ضرر شماست
  • لوتار ماتئوس: هانسی فلیک دیگر به فکر کار در بوندسلیگا نیست