Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده ظهر سه شنبه در جلسه کمیته قرآن ستاد دهه فجر استان قم گفت: بعضی از دستورات قرآن کریم خمیرمایه همه تحولات است و کاری که حضرت امام خمینی (ره) در مبارزه با طاغوت و برپایی نظام اسلامی کردند عمل به آیه «قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُم بِوَاحِدَةٍ أَن تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَی وَفُرَادَی» بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه، بر لزوم هم‌افزایی نهادهای عضو کمیته قرآن در اجرای برنامه‌های مشترک تاکید کرد و گفت: باید با تلاش مضاعف و یکپارچه‌سازی ظرفیت‌ها در ایام دهه فجر، حق امام راحل و انقلاب اسلامی را ادا کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم خواستار پرهیز از موازی‌کاری در اجرای برنامه‌های قرآنی دهه فجر شد و بیان داشت: خوشبختانه با فروکش‌کردن شیوع ویروس کرونا، استان قم نسبت به سایر استان‌ها وضعیت خوبی دارد، بنابراین در راستای تداوم این موفقیت، باید تمامی برنامه‌ها با رعایت ضوابط بهداشتی اجرا شود.

وی با جمع‌بندی طرح‌ها و پیشنهادهایی که در این جلسه ارائه شد، برگزاری محافل قرآنی در مساجد، خانه‌های قرآنی، محیط باز و فضای مجازی، تجلیل از خادمان، نخبگان و مدیران مؤسسات قرآنی، لزوم برجسته‌سازی نقش مربیان پرورشی در فرایند تعلیم و تربیت و اشتراک گذاری محتوای تولیدی قرآنی برای جامعه را از مهم‌ترین اقدامات کمیته قرآن دانست.

شعبان زاده با تاکید بر اجرای برنامه‌های قرآنی در بخش‌های تابعه و طراحی اقدامات قرآنی در ادارات، برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی عامه مردم از برنامه‌های قرآنی را مورد توجه قرار داد و خواستار معرفی، چهره پردازی و چهره سازی استعدادهای قرآنی شد.
 

کد خبر 5125911

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل تبلیغات اسلامی قم دهه فجر قم ویروس کرونا کرمانشاه شیراز خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ایام فاطمیه عکس استانها شهرکرد شهرستان کرج گرگان بوشهر عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا برنامه های قرآنی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکمرانی هوشمند بر پایه بهره وری و اثربخشی در شمیرانات اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فرخ زاد صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری جلسه شورای اداری شمیرانات که با حضور مجتبی ذاکریان و سایر مسؤولان شهرستانی برگزار شد، ضمن تبریک عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: نمایش اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی که در سال جدید به وقوع پیوست، نشان داد که ما می‌توانیم معادلات منطقه را به نفع خودمان تغییر دهیم.

معاون فرماندار شمیرانات با اشاره به شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: با این نقشه راه نوبت مسؤولان است که اقتدار اقتصادی را در داخل کشور به نمایش بگذارند.

فرخ زاد، ایجاد حکمرانی هوشمند بر پایه بهره وری و اثر بخشی را یکی از برنامه‌های معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی فرمانداری شمیرانات اعلام کرد و افزود: در این مسیر برنامه‌هایی را حول تغییر و برخی چرخش‌ها خواهیم داشت، که شامل؛ چرخش از ارتباطات عمودی در برنامه‌ها به ارتباطات مورب، چرخش از کنترل‌های گذشته نگر در برنامه ریزی به سمت کنترل‌های آینده نگر و حتی کنترل‌های غربالگر، چرخش از کنترل‌های اصلاح کننده در برنامه‌ها سمت کنترل‌های پیش رونده، چرخش از فردیت گرایی در تصمیم سازی به فردیت زدایی در تصمیم سازی و موارد دیگر می‌باشد.

وی تکریم ارباب رجوع را در بحث تغییر چرخش‌ها مهم دانست و افزود: در این زمینه چرخش از اخلاق تاکتیکی به اخلاق اجتماعی و اشراقی ضروری است.

معاون فرماندار شمیرانات تکیه بر نوگرایی و نگاه فناورانه را با اهمیت دانست و اظهار کرد: اولین گام در تحقق اهداف همدلی و ارتباط مؤثر مسؤولان با مردم است و در این راستا امیدوار هستیم با حمایت و پشتیبانی همه عوامل شهرستانی به مطالبات مردم بهترین و مؤثرترین پاسخ را بدهیم و شعار سال را محقق کنیم.

کد خبر 6085158

دیگر خبرها

  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها استفاده نمی‌کنند | عده ای آب ژرف می خواهند و عده ای دیگر از آب دریای عمان !
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • حکمرانی هوشمند بر پایه بهره وری و اثربخشی در شمیرانات اجرا می شود
  • اعلام راهبردهای مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در سال جدید
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها
  • پیوند قرآن و مردم با هوش مصنوعی در قاب شبکه تهران
  • لزوم بهره‌گیری از گنجینه معرفت قرآنی