Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@09:34:34 GMT

بانک مرکزی آمریکا قاتل زنجیره‌ای شرکت‌های کوچک

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۵۰۶۴

بانک مرکزی آمریکا قاتل زنجیره‌ای شرکت‌های کوچک

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشا تودی، مکس کایزر و استیسی هربرت، دو کارشناس شبکه تلویزیونی راشا تودی در برنامه خود با نام کایزر ریپورت به موضوع نابود شدن شرکت‌های کوچک در آمریکا پرداخته‌اند.

نیمی از اشتغال در آمریکا مربوط به شرکت‌های کوچک در این کشور است و کایزر بر این باور است که آمریکا در حال بازگشت به عصر حجر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی می‌گوید: اگر کنترل بانک مرکزی آمریکا را به دست «پول چاپ‌کن‌ترین» آدم بدهید، این بانک به صورت مداوم و بدون وقفه دست به چاپ میزان نامتناهی پول خواهد زد و این دقیقا شبیه به آن است که چارلز منسون - قاتل زنجیره‌ای مشهور آمریکایی - به صورت مداوم و برای 20 سال ریاست بانک مرکزی آمریکا را برعهده گرفته باشد. 

مکس می‌گوید: در این صورت قتل شرکت‌های زنجیره‌ای کوچک به نخستین صنعت آمریکا تبدیل خواهد شد. 

کایزر معتقد است: در شرایط امروز ما شاهد قتل زنجیره‌ای شرکت‌های کوچک آمریکایی توسط بانک مرکزی آمریکا هستیم. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بانک مرکزی آمریکا قاتل قتل بانک مرکزی آمریکا شرکت های کوچک زنجیره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ایمن سازی رایگان دام‌های هویزه برعلیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله

 سید ناصر موسوی رئیس اداره دامپزشکی هویزه گفت: یکی از مهمترین اقدامات برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های واگیر دار دامی، واکسیناسیون به موقع و منظم با استفاده از واکسن موثر می‌باشد.

او می‌گوید: در همین راستا واکسیاسیون عمومی و سراسری بر علیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله در بیش از ۷۰ روستا در سطح شهرستان هویزه با اولویت مناطقی که در سال‌های گذشته درگیر تنش آبی بوده اند توسط اکیپ‌های دامپزشکی دولتی و بخش خصوصی به صورت رایگان آغاز گردید.

رئیس اداره دامپزشکی هویزه گفت: در این طرح سراسری واکسیناسیون بر علیه بیماری‌های واگیر دار دامی بالغ بر ۷۰ هزار راس دام سبک (گوسفند و بز) تحت پوشش واکسیناسیون قرار خواهند گرفت.

این مقام مسئول واکسیناسیون به موقع، انجام ضدعفونی به صورت مرتب و جلوگیری از تردد افراد متفرقه و وسایل نقلیه به دامداری را مهمترین راه پیشگیری از بیماری‌های واگیر دار دامی عنوان نمود.

موسوی در پایان گفت: دامداران در صورت بروز بیماری، برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری باید از جابه‌جا کردن دام خودداری کرده و دام و دامداری را قرنطینه نموده و مراتب را در کوتاهترین زمان ممکن به اطلاع اداره دامپزشکی برسانند

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • چرا اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه در حال افزایش است؟
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • آغاز ایمن سازی رایگان دام‌های هویزه برعلیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای سریال افعی تهران است؟
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای سریال افعی تهران است؟ | ویدئو
  • واکسیناسیون دام‌های هویزه علیه طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟