Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهر مبارکه گفت: لازم بود که طرح تحقیق و تفحص در مجلس شورای اسلامی در محیطی آرام انجام بگیرد تا بهانه ای دست دشمن نیفتد.
حجت الاسلام سید مهدی موسوی در گفت و گو با خبرنگار فولاد با اشاره به اینکه در تاریخ اسلام، تحریم همواره حرکتی ظالمانه از سوی دشمنان است، اظهار داشت: محاصره مسلمانان صدر اسلام در شعب ابی طالب، نمونه بارز این دست اقدامات خبیثانه دشمنان اسلام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تحریم نشانه ناجوانمردی، ظلم و خوی ضدبشری یک دولت و سیستم، بدون در نظر گرفتن حقوق مردم است. دشمنان نظام جمهوری اسلامی با اعمال تحریم و تبلیغات ستیزجویانه با نظام، در تلاش برای نابودی ملت ایران اعم از زن و مرد و پیر و جوان هستند.
امام جمعه مبارکه با تاکید بر اینکه تحریم باعث می شود که مردم دشمنان را بشناسند، تصریح کرد: امریکا با اعمال تحریم ثابت کرد که دشمن ملت ایران نیست بلکه دشمن بشریت است. از سوی دیگر تحریم ها نشانه استیصال و درماندگی است چراکه اگر دشمن توانمند بود به این روشها متوسل نمی شد.
وی اضافه کرد: اعمال روشهایی نظیر تحریم از سوی دشمنان نشان دهنده بزدلی و ترس از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران است چراکه روشهای دیگر برای آنها هزینه بر است و جرات نمی کنند از روشهای دیگر بهره بگیرند و به تحریم صنایع و اشخاص می پردازند؛ این درحالی است که دشمنان در رسیدن به اهدافشان ناکام مانده اند و ملت ایران در رسیدن به اهدافشان تمام قد ایستاده است.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه به زعم دشمن تحریم صنعت فولاد مبارکه و مدیریت آن می تواند مانع از پیشرفت نظام والای جمهوری اسلامی شود، گفت: صنعت فولاد مبارکه به همت تلاشگران و جهادگران این عرصه که یکی از مهمترین افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است در تیررس تحریم های دشمنان قرار گرفته است چراکه اداره چنین مجموعه ی عظیمی کار بزرگی است.
وی افزود: تصویب طرح تحقیق و تفحص در مجلس شورای اسلامی از اختیارات نمایندگان مجلس است و مجموعه ای که به درستی خدمت رسانی کرده باشد ابایی از آن ندارد، اما آن چیزی که جای تامل دارد این است که در شرایط موجود مطرح کردن این موضوع ها مناسب نیست.
امام جمعه مبارکه تاکید کرد: لازم بود که طرح تحقیق و تفحص در مجلس شورای اسلامی در محیطی آرام انجام بگیرد تا بهانه ای به دست دشمن داده نشود که اشخاص موثر در این صنعت را تحریم کند و زمینه ضربه زدن دشمن به مهمترین صنعت کشور فراهم شود و این مصلحت نبوده است.
وی به دستاوردهای اخیر فولاد مبارکه در تولید انواع محصولات کمی و کیفی هم اشاره کرد و گفت: این شرکت همواره در راستای دغدغه ها و منویات رهبر معظم انقلاب که بر تولید با تکیه بر بومی سازی تاکید می ورزند گام برداشته است و خشنودیم که در سال جهش تولید فولاد مبارکه باز هم با تکیه بر استقلال برای کشور و ملت ایران و با همت نیروهای متخصص جوان افتخارآفرینی کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت استیضاح ترامپ غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل فولاد تحریم های ایران صنعت فولاد آلودگی هوا مازوت استیضاح ترامپ غربالگری جنین کبری خزعلی حسن قالیباف اصل فولاد مبارکه ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است

استاندار کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه اگر بخواهد یک حرکت بهتر، دقیق و اثربخش‌تر در فضای فرهنگی داشته باشد نیاز به یک کار قرارگاهی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی بعدازظهر امروز _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه، اظهار داشت: در حوزه شورای فرهنگ عمومی دو نکته حائز اهمیت است که می‌تواند یک زمینه خوب برای اقدامات اثرگذار و مفید برای سال جاری و سال‌های آینده باشد؛ در نکته اول آنچه که ما از اقتضائات و منویات مقام معظم رهبری می‌فهمیم در مجموع آنچه که در حوزه فرهنگ باید انجام دهیم باید انسجام و هدفمندی روزافزونی داشته باشد که به نتایج مثبت منتهی شود.

وی با بیان استدلال‌های متعدد عنوان کرد: بنده معتقد هستم انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ موفقیت‌های کم‌نظیری داشته است و نباید فراموش کنیم که در یک جنگ تمام‌عیار فرهنگی با جبهه استکبار هستیم و شرایط فعلی را به لطف الهی این انقلاب رقم زده است و این توفیقات اسلامی در داخل و خارج باید شناخته شود چرا که تقابل جبهه حق و باطل به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) تا ختم بشریت ادامه خواهد داشت و معتقدیم که در نهایت جبهه حق پیروز شده و این مستضعفان هستند که وارثین عالم خواهند شد.

صحرایی بیان کرد: زمانی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «به قله نزدیک هستیم»، منظور این قله تنها قله اقتصادی و یا قله سیاسی نیست، بلکه قله افتخار انقلاب اسلامی یک ترکیبی از موفقیت‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، علمی و فرهنگی است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با تشکیل قرارگاه در حوزه‌های فرهنگی اذعان کرد: قرارگاه تنظیم‌کننده، هدایت‌کننده، بازخواست‌کننده و راهبر میدان است و مقام معظم رهبری می‌فرمایند اصطلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم‌تر است چون این کار محور همه کارهای دیگر است و در اینجا قرارگاه می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: سال گذشته در جلسات شورای فرهنگ عمومی که برگزار شد به این جمع‌بندی رسیدیم که استان کرمانشاه اگر بخواهد یک حرکت بهتر، دقیق و اثربخش‌تر در فضای فرهنگی داشته باشد نیاز به یک کار قرارگاهی دارد، از این رو با تأکیداتی که مقام معظم رهبری داشتند ایشان شورای عالی انقلاب فرهنگی را به عنوان یک قرارگاه می‌شناسند و در استان نیز با حضور نماینده ولی‌فقیه و ترکیبی که طراحی شده است می‌تواند این کار قرارگاهی را انجام دهد.

وی در ادامه افزود: حداقل ثمره تشکیل قرارگاه این است که از پراکنده کاری، موازی کاری، دوباره‌کاری و… فاصله خواهیم گرفت، چرا که در صورت عدم فرماندهی واحد، بدیهی است که اقدام صورت گرفته با شکست مواجهه شود؛ لذا همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند دشمن علیه ما جبهه تشکیل داده است ما نیز در اقداماتمان باید کار جبهه‌ای انجام دهیم.

کد خبر 747359

دیگر خبرها

  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته