Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر موفق شد فولاد خوزستان را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد.

البته برتری سرخ‌پوشان پس از چهار بازی تبعاتی برای آنها داشت و محمد حسین کنعانی زادگان و سید جلال حسینی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شدند.

طبق پیگیری‌های خبرنگار فارس، پس از تست MRI این دو بازیکن کنعانی زادگان دچار کشیدگی همسترینگ درجه دو شده و به همین دلیل دست کم نیاز به 4-3 هفته درمان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی باید از فردا فیزیوتراپی و کارهای درمانی خود را شروع کند.

بیشتر بخوانید: تلاش‌های نافرجام استقلال برای بازگشت میلیچ

از طرفی کاپیتان پرسپولیس هم با وجود وضعیت بهتری که نسبت به کنعانی زادگان دارد دچار مصدومیت درجه یک همسترینگ شده اما کادر پزشکی این تیم در تلاش است وی را به بازی بعدی شاگردان یحیی گل‌محمدی مقابل آلومینیوم اراک برساند. این بازیکن هم قرار است از فردا زیرنظر کادر پزشکی و فیزیوتراپ‌های پرسپولیس فعالیت کند.

منبع: فارس لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محمدحسین کنعانی زادگان پرسپولیس تهران کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم در نیشابور

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد احمدزاده ظهر چهارشنبه در نشست خبری کنگره ملی امام‌زادگان محمد محروق و ابراهیم (علیه السلام) اظهار کرد: ۳۰۵ بقعه متبرکه در استان خراسان رضوی داریم و برخی از بقاع اعتبار ملی و جهانی دارند و مورد توجه مردم هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: متأسفانه شناخت کافی از شخصیت امام‌زادگان محمد محروق، ابراهیم (ع) و فضل بن شاذان وجود ندارد و نیاز است برنامه‌های پژوهشی و همایش‌های مربوط به معرفی این بزرگان انجام شود.

وی بیان کرد: شخصیت‌های امام زادگان محروق و ابراهیم (ع) مجاهد، معاصر و نقش آفرین بودند و از جایگاه معنوی و اجتماعی خاصی در زمان خود برخوردار بودند.

احمدزاده با اشاره به بخش پژوهشی کنگره ملی امام‌زادگان محمد محروق و ابراهیم (علیه السلام) ابراز کرد: هیئت علمی این کنگره اقداماتی را از سال گذشته انجام دادند و تاکنون مقالات زیادی در این راستا به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است و فراخوان علمی دیگری نیز در حوزه‌های مختلف نیز صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم (علیهماالسلام) نیشابور در نیمه اول تیرماه سال جاری همزمان با سالروز ورود امام رضا (ع) به نیشابور در این شهر برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: نقش علویان و امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) باعث شکوفایی نیشابور در گذشته بوده اند و این شهر و دیار مدیون این شخصیت علمی و عالم است.

احمدزاده اظهار کرد: در برنامه سالانه متولیان بقعه امام زادگان ابراهیم و محروق (ع) در بحران‌های اجتماعی، تأثیر جایگاه مکان سلسله الذهب، جلوه‌های باغ امامزادگان مؤثر و مورد توجه خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی بیان کرد: از جمله مقالاتی که تاکنون به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است شامل بررسی نصب و شخصیت امام‌زادگان محروق، بررسی نسل امامزاده محروق، بررسی رویداد زیارت امام رضا (ع) از امام زاده محروق، اسناد مربوط به امام زاده محروق و ابراهیم، بررسی موقوفات و وقف امامزادگان محروق و ابراهیم، نقش بقعه امامزادگان محروق و ابراهیم در جذب گردشگر و بررسی معماری بقعه امامزادگان محمد محروق و ابراهیم (ع) می‌شود.

وی بیان کرد: تا به امروز بیش از ۳۰ شعر از شاعران دریافت شده است و در بخش‌های عکاسی و چند رسانه‌ای نیز با موضوع مراسم و زیارت بقعه فراخوان زده شده است.

احمدزاده تاکید کرد: در ۱۰ تیرماه همزمان با سالروز ورود امام رضا (ع) به نیشابور در محل بقعه امامزادگان محمد محروق و ابراهیم (ع) اختتامیه کنگره ملی انجام خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: نیشابور شهر حدیث سلسله الذهب است و این شهر معروف به شهر میزبان امامزادگان است و باید به این شهره نیز به مردم معرفی شود.

وی تصریح کرد: این کنگره هیچ گونه اعتبار دولتی ندارد و تمام بودجه همایش از سوی خیرین و وجوهات مردمی تأمین می‌شود.

کد خبر 6080887

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم در نیشابور
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com
  • محمدحسین کنعانی‌زادگان عزادار شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس
  • محمدحسین کنعانی زادگان عزادار شد
  • بازگشت مهرزاد به اردوی والیبال نشسته
  • لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان در دستور کار مجلس
  • “نه”کنعانی‌زادگان به محمد حسین میثاقی
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس