Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد آزادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حمایت از بنگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی آسیب‌دیده جزو برنامه‌های اولویت‌دار وزارت ورزش و جوانان و ادارات استانی است که در این خصوص ۲۴ میلیارد ریال اعتبار برای استان در نظر گرفته شد که از این میزان تاکنون حدود ۱۱ میلیارد ریال به باشگاه‌های متقاضی پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این باشگاه‌ها با ۲۵۱ نفر اشتغال این تسهیلات را دریافت کرده‌اند اضافه کرد: از ۱۹۹ پرونده در دست اقدام، تسهیلات به ۱۱۳ پرونده پرداخت، ۴۹ فقره پرونده در حال توزیع به بانک‌های عامل استان و ۲۴ فقره پرونده نیز در دست بررسی بانک‌ها است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: در استان ۸۱۶ باشگاه ورزشی اعم از ۹۹ باشگاه مختص بانوان، ۲۹۳ باشگاه مختص آقایان و ۴۲۴ باشگاه دومنظوره مجوز دارند که در راستای حمایت از این باشگاه‌ها که در دوران کرونا متحمل ضرر شده‌اند، با تصمیمات اتخاذ شده در ستادهای ملی و استانی کرونا در طی ۱۰ ماه گذشته، تسهیلاتی برای مربیان حاضر در باشگاه‌ها و موسسان پرداخت شده است.

آزادی تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان در راستای کمک به باشگاه‌های ورزشی، بودجه دیگری برای ارائه تسهیلات به آنها در نظر گرفته است که مهلت ثبت‌نام باشگاه‌های ورزشی در سامانه برای دریافت این تسهیلات امروز /۳۰ دی‌ماه/ پایان خواهد یافت.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: باتوجه به کاهش آمار مبتلایان به کرونا و براساس تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا، وضعیت کرونایی استان آذربایجان‌غربی به رنگ زرد و آبی رسیده که با این شرایط باشگاه‌ها و رشته‌های مختلف ورزشی می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند ضمن اینکه در شهرستان‌های استان نیز با توجه به اعلام ستاد کرونا در آن شهر امکان آغاز فعالیت وجود دارد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی آذربایجان غربی وام کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی آذربایجان غربی وام کرونا تسهیلات بانکی آذربایجان غربی وام کرونا اخبار کنکور باشگاه های ورزشی آذربایجان غربی ورزش و جوانان باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه با هدف حمایت از تولید

امتداد - اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه براساس قانون بودجه سال 1403 به منظور حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید ملی به شبکه بانکی ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، این بانک در بخشنامه شماره ۰۳٫۷۳۲ مورخ ۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ موارد زیر را ابلاغ کرد:


براساس تبصره (۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ به منظور حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید ملی و با توجه به جزء(۶) بند (الف) تبصره (۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ مبنی بر”مبلغ یک میلیون میلیاردریال تسهیلات قرض‌الحسنه مطابق اجزای (۳) و (۴) بند (ب) این تبصره اختصاص می یابد.”و حسب جزء (۳) و (۴) بند (ب) تبصره (۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مقرر شده است:

۳‏- معادل چهار صد هزار میلیارد (۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال از تسهیلات موضوع جزء (۶) بند «الف» این تبصره به طور مساوی در اختیار هیأت امنای حسابهای استانی پیشرفت و عدالت قرار خواهد گرفت.

۴‏- با هدف حمایت از اشتغال در چهار چوب مصوبات هیأت امنای حساب پیشرفت و عدالت، معادل شش صد هزار میلیارد (۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال تسهیلات جزء (۶) بند «الف» این تبصره بر اساس قوانین مربوط به شرح ذیل اختصاص می یابد:

•    کمیته امداد امام خمینی (ره) معادل سیصد صد هزار میلیارد (۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال؛
•    سازمان بهزیستی کشور معادل یک صد و بیست هزار میلیارد (۱۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال؛
•    بنیاد شهید و امور ایثارگران معادل سی و دو هزار میلیارد (۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال؛
•    بنیاد برکت ستاد اجرائی فرمان امام (ره) معادل سی و دو هزار میلیارد (۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال؛
•    صندوق نوآوری و شکوفایی معادل سی و دو هزار میلیارد (۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال؛
•    سازمان بسیج سازندگی معادل سی و دو هزار میلیارد (۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال؛
•    بنیاد علوی معادل بیست و چهار هزار میلیارد (۲۴٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال؛
و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور (بخش دولتی و بخش غیر دولتی وابسته) و دانشگاه فنی و حرفه ای و هنرستان های فنی و حرفه ای برای تجهیز کارگاههای خود مبلغ هجده هزار میلیارد (۱۸٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال؛

با عنایت به مراتب فوق، خواهشمند است دستور فرمایند ترتیبی اتخاذ شود تا حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ وصول این نامه، موضوع به واحدهای اجرایی ذی‌ربط در سراسر کشور ابلاغ و یک نسخه از ابلاغیه مربوطه به این بانک ارسال شود.‏

  برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه به تولید در ۱۴۰۳
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد
  • بازاریان آذربایجان‌غربی ۵۲ میلیارد ریال جریمه پرداخت کردند
  • بازاریان آذربایجان‌غربی بیش از ۵۲ میلیارد ریال جریمه پرداخت کردند