Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@15:58:16 GMT

خراسان‌جنوبی میزبان لیگ تندرستی ایرانیان

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۵۱۷۷

خراسان‌جنوبی میزبان لیگ تندرستی ایرانیان

کاظم چراغ‌بیرجندی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بیرجند اظهار داشت: نخستین لیگ تندرستی ایرانیان از چهارم بهمن‌ماه تا ۳۰ اسفندماه و به مدت هشت هفته و ۴۹ روز در شهرستان‌های خراسان‌جنوبی در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌تواند برای شرکت در این رویداد ورزش ملی به نشانی: Irantandorosti.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir مراجعه و ضمن ثبت نام و با دریافت کد خاص از برنامه‌های تمرینی لیگ استفاده کند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در سامانه لیگ تندرستی ایرانیان هر روزه فیلم‌های متنوع ویدئویی حرکات ورزشی و آمادگی جسمانی بوسیله فدراسیون بارگذاری می‌شود.

چراغ‌بیرجندی یادآور شد: در لیگ تندرستی ایرانیان هر فرد شرکت کننده هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب با الگوبرداری از فیلم‌های ورزشی می‌تواند فقط یک‌بار طی ۲۴ ساعت از تمرینات انفرادی خود ویدئوی ۳۰ ثانیه‌ای را در سامانه بارگذاری و یک امتیاز کسب کند.

وی خاطرنشان‌کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، محدودیت‌های ایجاد شده و تعطیلی مراکز آموزشی و دانشگاهی لیگ تندرستی ایرانیان می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای انجام فعالیت‌های «ورزش در خانه» ااقشار مختلف از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌هایشان باشد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌جنوبی با اشاره به جوایز نقدی لیگ تندرستی ایرانیان گفت: شرکت کننده‌گان این طرح بر اساس امتیازات کسب شده از جوایز یک تا سه میلیون تومانی بهره مند می‌شوند.

چراغ‌بیرجندی با بیان اینکه هرهفته از طرف فدراسیون ورزش‌های همگانی به چهار نفر مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به قید قرعه اهداء می‌شود، اظهار داشت: به ۱۴ نفر نیز که بیشترین مشارکت در لیگ تندرستی ایرانیان داشته‌باشند نیز یک میلیون تومان تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به اهداء ۱۰ جایزه یک میلیون تومانی از سوی هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌جنوبی به افرادی که بیشترین تعداد مشارکت را داشته باشند، ادامه داد: همچنین هرهفته به دو نفر از شرکت کنندگان در این طرح نیز مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به قید قرعه داده خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: سه هیئت‌ ورزش همگانی شهرستان‌ی استان که بیشترین امتیاز لیگ تندرستی ایرانیان را براساس تقسیم جمعیت شهرستان بر تعداد فیلم و نفرات شرکت کننده کسب نمایند از سه تا یک میلیون تومان پاداش دریافت می‌کنند.

چراغ‌بیرجندی افزود: هریک از هیئت‌های ورزش همگانی شهرستان‌های خراسان‌جنوبی و مسئولین کمیته‌های هیئت به ازای کسب ۱۰۰۰ امتیاز پاداش ۵۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند.

وی از اهدای مبالغ ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومانی به سه استان برتر کشور در لیگ تندرستی ایرانیان گفت: ۱۶ استان برتر کشور به عنوان لیگ برتر انتخاب می‌شوند و ۱۶ استان باقی مانده نیز در دسته یک لیگ تندرستی ایرانیان سازماندهی خواهند شد.

انتهای‌پیام/69014/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی ایرانیان لیگ برتر ورزش چراغ بیرجندی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی شهرستان گلوگاه با حضور داودی فرماندار، پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل، ابوطالبی رییس هیات ورزش همگانی استان، خلیلی رییس ورزش و جوانان گلوگاه و مسئولین شهرستانی با محوریت همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط در محل فرمانداری برگزار شد.

مهدی داودی فرماندار گلوگاه در این جلسه با بیان نقش و اهمیت ورزش در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نیز از آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط، گفت: همه مسئولان این شهرستان با بسیج تمامی ظرفیت‌ها و امکانات در جهت برگزار این رویداد مهم پای کار هستند.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز از استقبال اداره کل و هیات همگانی استان از این رویداد خبر داد و افزود: همایش پیاده روی بمناسبت گرامیداشت سالروز آزاد اسازی خرمشهر با نام دومین کنگره ۱۰۴۰۰ شهید والا مقام استان و ۳۵۰ شهید شهرستان گلوگاه برگزار خواهد شد.

اسماعیل پهلوان سپس ادامه داد: برابر هماهنگی انجام شده همایش روز جمعه ۴ خرداد در روستای ریحان آباد برگزار و شرکت کنندگان مسیر سالن ورزشی تا زمین فوتبال را بمسافت ۳ کیلومتر طی خواهند نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی