Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: به مناسبت هفته هوای پاک و با هدف توسعه دوچرخه‌سواری و حمایت از مدافعان سلامت، به کادر درمانی که علاقه‌مند دوچرخه‌سواری هستند، کارت دوچرخه اشتراکی اهدا می‌کند.

علاقه‌مندان برای دریافت این کارت‌ها، می‌توانند اطلاعات خود را به شماره 09057562933 پیامک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام و نام خانوادگی، تخصص ، نام مرکز پزشکی، منطقه شماره تماس‌حائز اهمیت است و مدافعان سلامت باید حتما در پیامک قید شود و متقاضیان در پایان پیامک خود باید بنویسند «جهت دریافت کارت دوچرخه اشتراکی»

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری مدافع سلامت هدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن خط جدید به مسیرهای اتوبوس در کرمان

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان از افزوده‌شدن یک مسیر اتوبوس به مسیرهای درون‌شهری برای تأمین رفاه شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری، محمدباقر سلطانی با اشاره به بازدید محسن تویسرکانی شهردار کرمان، از مرکز نابینایان «نگاه آفتاب مهر» واقع در بلوار هزار و وعده وی برای حل مشکل ایاب و ذهاب نابینایان به این مرکز، اظهار کرد: مسیر اتوبوس بلوار هزار در شهرک شهید مطهری به مسیرهای حمل‌ونقل عمومی شهر اضافه شد.

وی به ضرورت توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی به‌منظور جلب رضایت شهروندان و صرفه‌جویی در مصرف سوخت، اشاره کرد و افزود: اهالی شهرک شهید مطهری و بلوار هزار، درخواست‌هایی مبنی بر ایجاد مسیر اتوبوس درون‌شهری به سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارسال کردند که پس از بررسی‌های به‌عمل‌آمده و تأمین اتوبوس‌های مورد نیاز و برنامه‌ریزی لازم، توانستیم این مسیر را تحت پوشش قرار دهیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان تصریح کرد: درخواست‌های دیگری از برخی محله‌ها رسیده که در حال بررسی آن‌ها هستیم و پس از کارشناسی و با توجه به امکانات و مقدورات سازمان، برای راه‌اندازی مسیر اتوبوس برای ساکنان این محله‌ها اقدام خواهد شد.

کد خبر 746074

دیگر خبرها

  • افزودن خط جدید به مسیرهای اتوبوس در کرمان
  • گل اول استقلال به شمس‌آذر + فیلم
  • جزئیات دریافت ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل G۴ به مدت ۱۴ روز | بهره مندی از امکانات ویژه نسل جدید G۴ با کد #۷۰*
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • هدیه رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت