Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@09:01:53 GMT

خوشحالی یعنی حضور ساکت در سپاهان!

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۵۲۲۹

خوشحالی یعنی حضور ساکت در سپاهان!

ششصد و پنجاه و هشتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "خوشحالی یعنی حضور ساکت در سپاهان" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های لئون استپانیان دارد. پیشکسوت تیم سپاهان گفته: در شروع فصل وقتی شنیدم ساکت دوباره به سپاهان باز می‌گردد، خیلی خوشحال شدم و مطمئن بودم تمامی تیم‌های این باشگاه در رشته‌های مختلف به جایگاه اصلی‌شان باز می‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"دفاع از کربکندی با استناد به لغتنامه دهخدا" تیتر دیگری از این رسانه است که به تکذیب بیانیه عجیب کانون مربیان توسط چرخابی پرداخته است. حسین چرخابی در گفت و گویی با تکذیب این بیانیه، اظهار کرده: مسئولیت کانون مربیان اصفهان به عهده من است. از کتاب علامه دهخدا معنی کلمه سخنگو را مشاهده کردم که به معنای سخنگو، گوینده و متکلم است. چرخابی مدعی شده بیانیه را فردی از خودش نوشته و منتشر کرده است و ربطی به کانون ندارد.

"بازیکنان ذوب آهن قلبی دوست دارند رحمان حضور داشته باشد" عنوان پایانی صفحه اول این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های محمد سلطانی مهر دارد. سلطانی مهر گفته: آقای رضایی فعلاً در تمرینات ما حضور دارد و خود بازیکنان قلبی دوست دارند او حضور داشته باشد، به شخصه از رحمان رضایی حمایت می‌کنم چون تلاش‌هایش را می‌بینیم. مشکل تیم کادر فنی نیست، همه تیم مصمم هستیم تا تلاشمان را بیشتر کنیم.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان" اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 469491

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال به وقت اصفهان صدای سپاهان سبز سبزم سپاهان ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان

دیدار معوقه هفته هفدهم تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان در رقابت‌های لیگ برتر کشور یک بر صفر به سود طلایی‌پوشان اصفهان خاتمه یافت. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070715 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تکمیلی بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حادثه اصفهان
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حادثه اصفهان بیانیه داد
  • صداقت: بدشانسی‌های نساجی بالاخره تمام می‌شود
  • دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • سپاهان با سندروم همیشگی در دربی اصفهان
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • تنها غایب سپاهان در دربی اصفهان
  • تقویت کادر فنی سپاهان در آستانه دربی اصفهان
  • سپاهان باز هم جریمه شد