Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@11:52:56 GMT

انتصاب دبیر یک جشنواره تجسمی

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۵۲۸۲

انتصاب دبیر یک جشنواره تجسمی

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا به نقل از روابط عمومی جشنواره تن پوش، امین مختاری مدیر فرهنگی و اجتماعی جهاد دانشگاهی هنر طی حکمی از سوی عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی به سمت دبیری هشتمین جشنواره ملی تن پوش منصوب شد. 

جشنواره ملی تن پوش که پیش از این هفت دوره برگزار شده است. در این جشنواره تی‌شرت‌هایی منقش به طرح‌هایی متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این جشنواره در راستای افزایش مهارت های جوانان این حوزه، کارگاه های آموزشی مرتبط برگزار می شود. 

مختاری فارغ التحصیل کارشناسی سینما از دانشگاه هنر و کارشناسی ارشد تئاتر از دانشگاه تهران است. از فعالیت‌های اجرایی وی می‌توان به دبیری بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، دبیری کمیته هنری بخش دانشگاهی دومین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، دبیر هنری دومین جشنواره بین‌المللی عکاسی نگاه آبی، دبیر دانشجویی چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی، دبیر بخش آکادمی و مدیر روابط عمومی دوره‌های یازدهم و دوازدهم جشنواره فیلم نهال، عضو انجمن علمی سینما دانشگاه هنر، بنیانگذار انجمن هنر و زیست بوم دایره آبی، دبیر قاره آسیا جشنواره فیلم iesff اسپانیا و مشاور هنری سالانه گرافیک دال اشاره کرد.

مختاری همچنین پیش از این مشاور هنری و مدیریت روابط عمومی جشنواره‌های متعددی را بر عهده داشته و به نگارش فیلمنامه‌های بلند و کوتاهی همچون بی‌گناهی، سالاری‌ها، چمدان دستی، دلاور جمعه، اعتراف و... پرداخته است.

فراخوان هشتمین جشنواره ملی تن‌پوش بهمن ماه جاری اعلام می‌شود.

برچسب‌ها دانشگاه هنر هنرهای تجسمی دانشگاه تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه هنر هنرهای تجسمی دانشگاه تهران دانشگاه هنر هنرهای تجسمی دانشگاه تهران اخبار کنکور تن پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کارگاه تجسمی «وعده صادق» با حضور سید مهدی حسینی رئیس حوزه هنری قم، مسعود نجابتی، مسعود شجاعی طباطبایی و مازیار بیژنی هنرمندان شناخته شده عرصه تجسمی و جمعی از هنرمندان شهر قم در سالن آسمان حوزه هنری قم برگزار شد.

در این کارگاه جمعی از هنرمندان؛ تصویرساز، کارتونیست و گرافیست با موضوع دفاع نیروهای نظامی ایران در برابر رژیم اسرائیل، زیر نظر اساتید حاضر به ایده پردازی و اجرای اولیه طرح پرداختند. اساتید حاضر نیز در تعامل با حاضران تلاش کردند ایده‌های ارائه شده ارتقاء یابد.

این ایده‌ها و آثار اولیه در کارگاه تکمیلی «وعده صادق» زیر نظر اساتید کارگاه تکمیل و در نمایشگاه‌های شهری، نگارگذر و یا گالری‌ها ارائه و منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است که در بخشی از این کارگاه مسعود شجاعی طباطبایی کارتونیست شناخته شده طی سخنانی به شیوه کار در چنین کارگاه‌هایی و روش ایجاد انگیزه در کارگاه اشاره کرد و متذکر شد که هنرمند باید پرکار و پرثمر باشد.

همچنین مازیار بیژنی کارتونیست درباره فضای کاری و شیوه تولید آثارش صحبت کرد.

در حاشیه این کارکاه نیز گروهی از دانشجویان به خلق تابلو گستره شش لتی «از تاریکی تا نجات» پرداختند و از نظر اساتید حاضر در کارگاه بهرمند شدند.

کد خبر 6080503

دیگر خبرها

  • جهاددانشگاهی باید مهم‌ترین بازیگر فعالیت‌های فرهنگی و دانشگاهی باشد
  • حمایت از طرح ها و برنامه های جهاد دانشگاهی
  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • برتری نشریات دانشجویی واحد رودهن میان سایر واحد‌های دانشگاهی
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری
  • تاکید مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت ارشاد بر رونق اقتصاد هنر
  • کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد
  • برپایی کارگاه تجسمی وعده صادق در قم
  • برگزاری کارگاه تجسمی «وعده صادق» در قم