Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@14:09:34 GMT

۲ سرپرست جدید برای مناطق ۲ و ۸ تهران معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۵۲۸۳

۲ سرپرست جدید برای مناطق ۲ و ۸ تهران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرانجام پس از گذشت ۶ روز از اعلام بازداشت شهرداران مناطق ۲ و ۸ تهران، امروز حسن صفات و مسعود رنجبریان با حکم پیروز حناچی به سرپرستی شهرداری دو منطقه ۲ و ۸ انتخاب شدند.

حسن صفات پیش از مدیرعاملی شرکت یادمان سازه را در کارنامه خویش داشته است و مسعود رنجبریان نیز مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حناچی در این حکم گفته است: انتظار می‌رود مجموعه سیاست‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات حوزه تصدی خود را براساس برنامه‌های اعلام شده برای اداره شهر تهران و در راستای مدیریت و بهینه سازی پروژه‌ها در چارچوب قوانین و مقررات و اسماد فرادستی با رعایت حقوق مردم و تعامل مؤثر با شورایاران و تسری مشارکت شهروندان در اداره امور شهر تنظیم و عمل کنید.

کد خبر 5125931 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران منطقه 2 شهرداری تهران شهرداری منطقه 8 شهرداری تهران شورای شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش آلودگی هوا شهر تهران قوه قضاییه شورای شهر کمیته امداد امام خمینی شهرداری تذکر به شهردار تهران آب و هوا سامانه بارشی وضعیت معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آبگرفتگی در تمام نقاط دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید باقر موسوی فخر بیان کرد: هم اکنون هیچ نقطه آب گرفتگی در سطح معابر و خیابان‌های شهر دزفول وجود ندارد و تیم‌های عملیاتی شهرداری مشغول انجام ایمن سازی رفع خطر از برخی مناطق گزارش شده هستند.

وی افزود: تمام نیرو‌های عملیاتی، ماشین آلات و ظرفیت‌های شهرداری دزفول و سازمان‌های تابعه آن برای به حداقل رسیدن مشکلات ناشی از بارندگی‌های شدید اخیر به کار گرفته شد.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: بیش از ۳۰۰ نیروی عملیاتی به همراه مدیران، تجهیزات و ماشین آلات شهرداری دزفول در عملیات رفع آب گرفتگی معابر دزفول مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: شرایط دزفول با فروکش‌کردن بارش‌ها و تخلیه آب از خیابان‌ها به حالت عادی برگشته است و در حال حاضر هیچ مشکلی در این زمینه در سطح معابر این شهر وجود ندارد.

موسوی فخر با اشاره به بازدید‌های میدانی مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر دزفول اظهارکرد: مناطق مختلفی از دزفول از جمله انتهای بلوار خیبر، آفرینش جنوبی، خیابان اصلی کوی حافظ، میدان موشک، بلوار ولی عصر (عج) و تقاطع پیام آوران و ملاصدرا در پی بارندگی‌های پرحجم بامداد امروز دچار آب گرفتگی شدند که به سرعت این آب گرفتگی‌ها برطرف شد.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول با بیان اینکه حجم آب آورد باران بسیار بیشتر از ظرفیت زهکش‌ها و سیستم دفع آب‌های سطحی دزفول بود، گفت: با فروکش کردن بارندگی‌ها طی چند ساعت اخیر، تخلیه آب معابر در این شهر سرعت گرفت و هم اکنون شرایط دزفول به حالت عادی برگشته است.

وی افزود: هم اکنون شهردار به همراه تیم‌های عملیاتی برای رفع خطر از ساباط میرزاکیان در محل این ساباط حضور دارند ضمن اینکه تیم‌های مختلف در حال گشت زنی در سطح شهر برای شناسایی و ایمن سازی مناطق مختلف هستند.

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شب قدر، شب رحمت خاص خداوند است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • صفات شخصیتی امام حسن(ع) تنها معطوف به کرامت نیست
  • (تصاویر) شاهزاده سرین در کرج بازداشت شد / سرین کرتیس کیست؟
  • رفع آبگرفتگی در تمام نقاط دزفول
  • شاهزاده سرین در کرج بازداشت شد / تصاویر