Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@18:00:21 GMT

سارق لپ‌تاپ پلوسی بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۵۲۹۲

سارق لپ‌تاپ پلوسی بازداشت شد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  وبگاه خبری اکسیوس، زنی که ادعا می‌شود لپ‌تاپ نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را برای فروش به روسیه به سرقت برده است، دستگیر شد.

وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد زنی که متهم به نقض قوانین کنگره شده و در جریان آشوب‌ها لپ‌تاپ نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را با هدف فروش به روسیه به سرقت برده بود، در منطقه‌ای در پنسیلوانیا دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رایلی جون ویلیامز ۲۲ ساله به جرم ورود غیرقانونی و خشونت آمیز به کنگره و رفتار‌های بی‌قاعده متهم شده است. او به دلیل سرقت لپ‌تاپ هنوز متهم نشده و پرونده همچنان در دست بررسی است. ویدئو‌های منتشر شده از او در روز آشوب نشان می‌دهد ویلیامز در ۶ ژانویه با سایر آشوبگران به کنگره وارد شده است.

در جریان پیگیری‌ها برای شناسایی ویلیامز، شخصی به ماموران اف‌بی‌آی گفت این زن در اظهاراتی از قصد خود برای ربودن لپ‌تاپ پلوسی و تحویل آن به دوستی برای فروش به سرویس اطلاعات خارجی روسیه خبر داده است. او مدعی شد ویلیامز یا هنوز دستگاه را دارد یا آن را نابود کرده است. معاون پلوسی ناپدید شدن لپ‌تاپ را در ۸ ژانویه تایید کرد.

به گفته مقامات اف‌بی‌آی، ویلیامز همچنین حساب‌هایش را در شبکه‌های اجتماعی پاک کرده و شماره تلفن خود را نیز تغییر داده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نانسی پلوسی حمله به کنگره اخبار آمریکا لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ توحید فارسی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق در سطح حوزه استحفاظی، موضوع با حساسیت ویژه و با هدف کشف این سرقت‌ها و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با گشت زنی‌های نامحسوس و محسوس و انجام اقدامات فنّی، تخصصی و اطلاعاتی با تلاش بی وقفه شبانه روزی، ۲ سارق حرفه‌ای سیم کابل‌ها را شناسایی و در یک عملیات منسجم غافلگیرانه و متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اعترافات این سارقان دستگیر شده اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته به ۶ فقره سرقت سیم کابل برق از حوزه استحفاظی اعتراف کردند و از مخفیگاه آنها سیم کابل‌های مسروقه قابل توجّهی به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ فارسی به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم را در خصوص پیشگیری از سرقت به عمل آوردند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز