Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@15:38:50 GMT

ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۵۴۰۴

ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین

علی اکبر آشوری در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* برف و باران در جاده‌های چهار استان

وی اضافه کرد: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در مسیر رفت و برگشت  آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت و محورهای هراز، ‌کندوان و فیروزکوه نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها در تشریح وضعیت جوی جاده‌های شمال گفت: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم ام بارش برف و باران در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی و بارش باران در برخی از محورهای استان اردبیل گزارش شده است.

*  ترافیک سنگین بین کرج و قزوین

آشوری از بروز ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس خبر داد.

* سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 16 درصد

وی گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2281 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها نسبت به روز قبل 1.2 درصد افزایش نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 15.9 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

‌* آزادراه های ‌کرج-تهران و کرج-قزوین پرترددترین جاده کشور در شبانه روز گذشته

مدیر مرکز مدیریت راه ها تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه ‌کرج-تهران، آزادراه کرج-قزوین و آزادراه‌ تهران-کرج ثبت شد.

* شمشک-دیزین مسدود است

آشوری اظهار داشت:‌ در حال حاضر محور گنج نامه-تویسرکان، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، جاده وازک-بلده در مازندران و محور خرم‌آباد-پلدختر، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی بیان کرد: همچنین جاده شهداد-نهبندان، محور رامیان-اولنگ-شاهرود، محور فرعی شمشک-دیزین، جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه واقع در استان خوزستان، ‌جاده پونل - خلخال و محور سروآباد-پاوه، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

47231

کد خبر 1477873

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ترافیک ترافیک جاده ها جاده ترافیک سنگین جاده ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها/ ترافیک سنگین در محور چالوس

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و همچنین در مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا تویر و هزارچم تا سیاه بیشه، سنگین گزارش شده است.

وی گفت: ترافیک در آزادراه تهران - شمال مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه هم سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر(رفت و برگشت) خبر داد و خاطرنشان کرد: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

سرهنگ شیرانی از رانندگان درخواست کرد از عجله و شتاب پرهیز کرده و بعد از هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کرده و از رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1225474 برچسب‌ها وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • آزادراه رشت - قزوین؛ پرترددترین محور خروجی گیلان؛ ترافیک روان در محورها
  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • تردد وسایل نقلیه از محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع شد
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین _ رشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - رشت
  • وضعیت راه‌های کشور؛جاده چالوس، هراز و آزادراه تهران– شمال یکطرفه شد