Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@09:58:06 GMT

۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۱۰/۳۰

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۵۴۰۷

۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۱۰/۳۰

مجلس از رییس جمهور شکایت کرد دستور مهم روحانی درباره بورس افزایش زمستانی قیمت خودرو منتفی شد شرایط جدید ترخیص کالاهای اساسی ربیعی: دخالتی در تعیین نرخ ارز نداریم

 

پربیننده ترین یارانه نقدی سال۱۴۰۰ در دو سقف پرداخت می‌شود/ پرداخت یارانه تولید برای اولین بار سیگنال بایدن به بازار ارز برنامه‌های بایدن در صد روز نخست ریاست جمهوری دروغ بزرگ یارانه ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۱۰/۲۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه ۱۳ هزار و ۴۰۸ خانوار همدانی، مجددا وصل شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، یوسف شعبانی با بیان اینکه در راستای سیاست‌های رفاهی دولت از چندین سال قبل دهک بندی جمیعت کشور در دستور کار قرار گرفته است، گفت: کل جمعیت به ۱۰ بخش به عنوان ۱۰ دهک تقسیم شد که از یک تا ۱۰ است.

وی با اشاره به اینکه دهک یک در واقع ضعیف‌ترین قشر جامعه و دهک ۱۰ مرفه‌ترین دهک هستند، افزود: دهک اول تا سوم تحت پوشش نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان خاطرنشان کرد: دهک‌ها از نظر دارایی و توانایی مالی و درآمد با یکدیگر متفاوت بوده و دهک‌های چهار تا ۱۰ از ظرفیت و توانمندی اقتصادی متفاوت بهره‌مند هستند.

شعبانی با بیان اینکه استعلام دهک‌ها به وسیله سامانه‌های که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش‌بینی شده است انجام می‌شود، گفت: این سامانه «حمایت» نام دارد و شهروندان با مراجعه به آن می‌توانند با درج اطلاعاتی خانوار از دهک خود مطلع شوند.

وی با اشاره به اینکه تا این لحظه از سال ۹۶ به بعد در ۲ نوبت وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم وسع‌سنجی مجدد شده است، تصریح کرد: آخرین وضعیت اقتصادی نیز در پایان سال ۱۴۰۲ مجددا بررسی شد و اعلام جدیدی در خصوص دهک‌های جامعه ابلاغ شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان ادامه داد: براساس آخرین بررسی در استان همدان، ۲۲۲ هزار و ۱۲۹ خانوار در دهک یک تا سه قرار دارند که شامل جمعیتی معادل ۵۸۰ هزار و ۴۶۰ نفر می‌شود.

شعبانی با بیان اینکه ۲۶۴ هزار و ۹۶۴ خانوار شامل ۸۱۲ هزار و ۸۲۴ نفر در دهک‌های چهار تا هفت قرار دارند، گفت: دهک‌های هشت تا ۱۰ نیز شامل ۱۳۱ هزار و ۵۹۳ خانوار هستند که جمعیت آن‌ها ۴۱۵ هزار و ۳۳۴ نفر است.

وی با تاکید براینکه این آمار مربوط به کل جمعیت یک میلیون و هشتصد و هشت هزار و ۶۱۸ نفر جمعیت در استان همدان است، تصریح کرد: تا این لحظه یارانه ۱۲ هزار و ۷۷۵ خانوار به دلیل آنکه در دهک ۱۰ قرار گرفتند قطع شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان خاطرنشان کرد: یارانه ۱۳ هزار و ۴۰۸ خانوار نیز مجددا وصل شده چرا که پس از اعتراض آن‌ها و بررسی مجدد وضعیت اقتصادی در دهک پایین‌تری قرار گرفتند.

شعبانی با اشاره به اینکه ۵۸ هزار و ۱۷۴ خانوار در آخرین بررسی‌ها در دهک پایین‌تری قرار گرفتند، گفت: ۵۴ هزار و ۴۵۵ خانوار نیز شامل افزایش دهک‌بندی‌ها شدند، مثلا در دهک هفت قرار داشتند و الان در دهک هشت قرار گرفتند.

وی در پایان عنوان کرد: زوجینی که قصد دارند یارانه خود را جدا کرده و خانواده جدیدی تشکیل دهند باید با مراجعه به فرمانداری محل زندگی خود معرفی نامه دریافت کرده و با حضور در دفاتر پیشخوان دولت و پلیس ۱۰+ مدارک خود را تکمیل کنند.

انتهای خبر/

کد خبر: 1227830 برچسب‌ها یارانه­ همدان دانشگاه آزاد همدان

دیگر خبرها

  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه
  • پرداخت یارانه به کشت پنبه راهکاری برای تحقق خودکفایی
  • فقر مطلق کمرنگ شد
  • یارانه ۱۳ هزار و ۴۰۸ خانوار همدانی، مجددا وصل شد
  • تخصیص ۷ همتی به طرح دارویار برای فروردین ۱۴۰۳
  • تخصیص ۷ همتی به دارویار برای ماه فروردین
  • تخصیص ۷ همتی برای ماه فروردین دارویار
  • تخصیص ۷ همت به دارویار در فروردین ۱۴۰۳
  • صندوق بیمه اجتماعی برای روستاییان۱۸ تا۵۰ سال یارانه پرداخت می‌کند