Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@07:35:24 GMT

بازگشایی مدارس از فردا، به صورت اختیاری

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۵۴۱۰

وزیر آموزش و پرورش گفت: بازگشایی مدارس برای پایه‌های اول و دوم ابتدایی، مدارس زیر ۵۰ نفر و دروس کارگاهی هنرستان‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و به صورت اختیاری اجرا می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  محسن حاجی میرزایی پس از جلسه کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگاران، افزود: با توجه به نگرانی ما برای آموزش دانش آموزان پایه‌های اول و دوم و کافی نبودن آموزش مجازی برای آن‌ها و با عنایت به پیگیری برخی خانواده ها، پیشنهادی را به ستاد ملی کرونا ارائه کردیم که دانش آموزان پایه‌های اول و دوم و دانش آموزان مدارس زیر ۵۰ نفر و در هنرستان‌ها برای دروس کارگاهی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کلاس‌های حضوری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وزیر آموزش و پرورش گفت: مسئولان وزارت بهداشت نگرانی‌هایی را در خصوص شیوع بیماری کرونا ابراز و درخواست کردند که این تصمیم به صورت اختیاری باشد، بنابراین از اول بهمن اجرای این تصمیم در صورت صلاحدید خانواده‌ها و به صورت اختیاری اجرا می‌شود.    سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش موضوعیت ندارد  آقای حاجی میرزایی در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش، گفت: ۲۰۳۰ به هیچ وجه در آموزش و پرورش موضوعیت ندارد.  وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: پس از فرمایش‌ رهبر معظم انقلاب، به طور کامل سند ۲۰۳۰ کنار گذاشته شده است و در هیچیک از فعالیت‌های آموزش و پرورش پرداخته نمی‌شود.  وی خاطرنشان کرد: ما سند تحول بنیادین داریم که مبتنی بر تعالیم اسلامی، مجموعه اندیشه صاحبنظران تعلیم و تربیت ایران و بر اساس تجزیه و تحلیل تجارب چهل ساله پس از انقلاب است و به طور جدی آن را پیگیر هستیم.  آقای حاجی میرزایی تصریح کرد: اگر فردی احتمالا در معرض چیزی قرار می‌گیرد که شائبه ۲۰۳۰ دارد حتما ما را مطلع کند تا برخورد قانونی شود.  وزیر آموزش و پرورش افزود: به طور جدی و با اطمینان می‌گویم که در هیچیک از برنامه‌های آموزش و پرورش ردی از سند ۲۰۳۰ وجود ندارد.    پرسش‌های نمایندگان سبب نزدیک شدن دیدگاه‌ها می‌شود  آقای حاجی میرزایی در خصوص مباحث مطرح شده در نشست کمیسیون هم گفت: امروز سوال چهار نماینده در خصوص عملکرد آموزش و پرورش پاسخ داده شد و من تصورم این است که هر چقدر ما در موضوعات و مسایل به دیدگاه مشترک برسیم راه حل آن‌ها میسرتر خواهد شد و فرصتی برای تبادل نظر و نزدیک شدن دیدگاه‌ها به هم بود.  وزیر آموزش و پرورش افزود: تقریبا دو مورد از سوالات را نمایندگان سوال کننده قانع شدند و برای دو مورد باقیمانده نیز مقرر شد که گفتگو‌ها را تا حل آن‌ها ادامه دهیم. برچسب ها: بازگشایی مدارس ، اختیاری ، وزیر آموزش و پرورش ، وزارت بهداشت ، کرونا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بازگشایی مدارس اختیاری وزیر آموزش و پرورش وزارت بهداشت کرونا وزیر آموزش و پرورش صورت اختیاری حاجی میرزایی سند ۲۰۳۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس هرمزگان فردا غیرحضوری شد

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: این تصمیم با توجه به هشدار‌های قرمز هواشناسی و احتمال بارش شدید باران و وزش باد شدید گرفته شده است.

محمد قویدل افزود: بنابراین آموزش در مدارس همه مقاطع تحصیلی در سراسر استان هرمزگان، فردا سه شنبه به صورت غیرحضوری است و دانش آموزان به مدارس مراجعه نکنند.

بنابر پیش بینی هواشناسی بارش باران در مناطق مختلف استان از امشب آغاز می‌شود و تا اواخر روز چهارشنبه ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی ضروری است
  • مدرسه مجازی آموزش‌و‌پرورش در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان راه‌اندازی می‌شود
  • ضرورت بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی
  • جای‌گذاری ۴۵ قفسه کتاب کانون پرورش فکری در مدارس ۱۰ استان
  • مدارس هرمزگان فردا برقرار است/ فقط جاسک و بشاگرد با نظر ستادهای بحران تصمیم‌گیری کنند
  • آموزش غیر حضوری مدارس در نوبت سه شنبه ۲۸ فروردین
  • تعطیلی مدارس این شهرها و استان ها فردا سه شنبه ۲۸ فروردین
  • مدارس هرمزگان فردا غیرحضوری شد