Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-در دیدار استاندار هرمزگان با رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح تفاهم‌نامه همکاری میان استانداری هرمزگان و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح امضا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، در دیدار فریدون همتی استاندار هرمزگان با امیر سرتیپ دوم مجید فخری رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح تفاهم‌نامه همکاری میان استانداری هرمزگان و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همتی در این باره، عنوان کرد: این تفاهم‌نامه در راستای استفاده از ظرفیت‌ها و توسعه همکاری و تعاملات اجرایی، علمی، آموزشی و پژوهشی و استفاده از امکانات و توانمندی‌های علمی، سرمایه انسانی، فنی، اطلاعاتی، تجربه و تخصص دو طرف، امضا شد.

وی با اشاره به توانمندی‌های سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، افزود: در قالب این تفاهم‌نامه از ظرفیت این سازمان در زمینه‌های مطالعات آمایش سرزمین، پدافند غیرعامل و آمادگی دفاعی، مدیریت بحران و پیشگیری و آمادگی در برابر مخاطرات طبیعی همچون سیل، آتش سوزی و زلزله استفاده خواهیم کرد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همکاری در زمینه نقشه برداری زمینی و هوایی، تهیه عکس هوایی، تولید نقشه و اطلاعات مکانی، مطالعات جغرافیایی و تصاویر ماهواره‌ای از دیگر بندهای این تفاهم‌نامه است که به اجرای بهتر برنامه‌های توسعه‌ای در هرمزگان کمک می‌کند.

همتی تصریح کرد: برای ساماندهی و راهبری اجرای طرح‌های مشترک در قالب این تفاهم‌نامه، کمیته‌ای متشکل از نمایندگان و کارشناسان دو طرف تشکیل خواهد شد.

در پایان این نشست استاندار هرمزگان از بخش‌های مختلف این سازمان بازدید کرد.

گلایه شهروندان هرمزگانی از کمبود و گرانی روغن در بازار / وقتی مردم با ''روغن موجود نیست" مواجه می‌شوندسرمایه‌گذاری 570 میلیارد ریالی طرح‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی در استان هرمزگان‌زلزله 4.1 ریشتری مرز استان کرمان و هرمزگان را لرزاند

 انتهای پیام/864/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح استاندار هرمزگان تفاهم نامه امضا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای 8 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، در ادامه برنامه‌های سفر رسمی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی همراه به پاکستان مقامات جمهوری اسلامی ایران و پاکستان پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه در حضور حجت الاسلام رئیسی و شهباز شریف 8 سند همکاری در بخش‌های مختلف تجارت، علم  و فناوری، کشاورزی، بهداشت، فرهنگ و مسائل حقوقی و قضایی به امضا رساندند.

«ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سینما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری‌های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم‌ترین اسناد همکاری میان دو کشور بود که از سوی وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و روسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • امضای 8 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان
  • ایران و پاکستان هشت سند همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • آغاز همکاری‌های مشترک سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش