Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فرخنده روز سه شنبه در حاشیه  آیین رونمایی از پوستر سومین جشنواره سراسری تئاتر آیات در بجنورد به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون ۶۳۸ نفر در صندوق اعتباری نویسندگان عضو شده اند که  این صندوق در سال ۹۶ ، ۲۰۰ عضو داشته است.

وی در ادامه گفت: درسال ۹۶ تعدادبیمه شدگان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی ۹۸ نفر بوده است که هم اکنون ۳۲۷ نفر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه تاکنون مشاغل فرهنگ و هنر در مشاغل آزاد تعریف شده بود و مشمول بیمه بیکاری نبوده است گفت:با رایزنی‌ها و موافقتی که در این خصوص انجام شد آنها نیز مشمول بیمه بیکاری شدند.

وی در ادامه گفت: هنرمندانی که در قالب هنر کارت ثبت نام کردند مبلغ ۱۵میلیون ریال به حساب آن‌ها واریز شده است.

استان خراسان شمالی که از ابتدای مردادماه رنگ قرمز شیوع کرونا به خود گرفته بود، پس از اعمال محدودیت های جدید در آذرماه، از نظر شیوع ویروس کرونا به وضعیت زرد و آبی تغییر وضعیت داده است.

برچسب‌ها بجنورد اختصاصی ایرنا خراسان شمالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد اختصاصی ایرنا خراسان شمالی بجنورد اختصاصی ایرنا خراسان شمالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ضیافت اندیشه که با حضور هنرمندان، فعالان فرهنگی و قرآنی، مسئولان کانون‌های مساجد و تعدادی از مسئولان کوهدشت برگزار شد، گفت: در این نشست صمیمی، اصحاب هنر و رسانه، نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص موضوعات مختلف بیان می کنند که این نقطه نظرات با توجه به شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» برای تدوین سیاست‌های فرهنگ و هنر در راستای تحقق شعار سال خواهد بود.

در این نشست همچنین برای پیگیری و حل مسائل و مشکلات هنرمندان و فعالان فرهنگی شهرستان کوهدشت قول مساعد داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی
  • نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال
  • جهش در تولیدات فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان
  • هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند
  • برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر
  • «طنزپهلو» فراخوان داد