Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  اسپوتنیک، ظاهرا تحقیقات گسترده ۲۲ ماهه رابرت مولر، بازرس ویژه آمریکا در مورد ادعا‌هایی مبنی بر تبانی رئیس جمهور آمریکا و کمپین انتخاباتی او با روسیه کافی نبود تا منتقدان سرسخت ترامپ را متقاعد کند که هیچ توطئه‌ای وجود ندارد. تحقیق فوق‌الذکر نتوانست شواهد کافی برای تایید ادعای کلینتون که کرملین مسئول از دست دادن انتخابات ۲۰۱۶ او بود، را پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد وقایع اخیر هیلاری کلینتون، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ و نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان دو منتقد سرسخت دونالد ترامپ ادعا کردند که رئیس جمهور آمریکا ممکن است به دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه شورش‌های ۶ ژانویه در کنگره را تحریک کرده باشد.

کلینتون در این باره گفت: «دلم می‌خواهد لیست تماس‌های ترامپ در روز حمله به کنگره را ببینم که آیا واقعا با پوتین هیچ گفت‌وگویی نداشته است؟»

به طور طبیعی، هیچ یک از دموکرات‌ها حتی کوچکترین شواهدی در این زمینه ارائه نداده‌اند که توضیح دهد چگونه این ایده از ابتدا به ذهن آن‌ها رسیده است. هیلاری کلینتون ادعا کرد که ترامپ دستور کار‌های دیگری را دارد، اما به سرعت در مورد این کار‌ها اظهار بی‌اطلاعی کرد. نامزد پیشین ریاست جمهوری آمریکا پیشنهاد کرد که کمیسیونی مانند کمیسیون ۱۱ سپتامبر برای تحقیق در مورد ترامپ به اتهام تبانی با کرملین ایجاد شود.

پلوسی خیلی زود با پیشنهاد کلینتون موافقت کرد. رهبر دموکرات‌ها در مجلس ادامه داد که وقتی صحبت از ترامپ و اقدامات او می‌شود همه راه‌ها به پوتین منتهی می‌شود، در همان زمان، پلوسی اعتراف کرد که هیچ چیز برای اثبات ارتباط ترامپ و رئیس جمهور روسیه که ظاهرا یک گزینه عادی برای دموکرات‌ها شده است، وجود ندارد.

رئیس مجلس نمایندگان با اشاره به ناآرامی‌های ۶ ژانویه گفت: «من نمی‌دانم پوتین از نظر سیاسی، مالی یا شخصی چه چیزی برای او دارد، اما آنچه در هفته گذشته رخ داد هدیه‌ای به پوتین بود.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ نانسی پلوسی هیلاری کلینتون رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش همشهری آنلاین، جزف بایدن رئیس‌جمهور ۸۱ ساله آمریکا امروز (پنجشنبه) در مصاحبه با رسانه آمریکایی نکست‌استار با اشتباه گرفتن «رفح» در نوار غزه، جایی که آوارگان فلسطینی به آنجا پناه برده‌اند، با «حیفا»، شهری در فلسطین اشغالی، عنوان کرد «من به اسرائیلی‌ها گفته‌ام که به حیفا حمله نکنید.»

این جمله در ادامه صحبت‌های بایدن در خصوص طرحش برای بازگرداندن رای طرفداران فلسطین در انتخابات آینده آمریکا بود.

او گفته بود «اولا من با آنها ملاقات کردم. دوما این مسئله را روشن کردم که باید مقدار غذا، آب و کمک‌های بهداشتی را که وارد غزه می‌شود، افزایش دهیم. و من صراحتا به اسرائیلی‌ها گفتم که به [حیفا]! حمله نکنید.»

کاربران شبکه‌های اجتماعی با بازنشر این فیلم در حال تمسخر بایدن رئیس‌جمهور آمریکا هستند.‌

ویدئوی این گاف را در ادامه ببینید:

کد خبر 845370 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه اسرائیل ایالات متحده آمریکا جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • رییس شورای اروپا: ترامپ، از پوتین نترس!
  • دستگیری یک تبعه لهستانی به اتهام جاسوسی برای روسیه
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • حمله جدید بایدن به ایران: دنبال محو اسرائیل تا ابد هستند
  • گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • همکلاسی سابق پوتین به ریاست دیوان عالی روسیه رسید
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد
  • در گفتگوی تلفنی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه چه گذشت؟