Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نبیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد:  امسال با توجه به برنامه ریزی که صورت گرفته  و در این ایام کرونا قریب بر 13 بیمارستان در مناطق مختلف کشور در حال اجرا است.

 وی ادامه داد: چند پروژه دیگر در سطح کشور مانند پروژه بیمارستان 140تختخوابی نرگسی گچساران وجود دارد که به همراه وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان در حال احداث در شهرستان مهدی شهر در استان سمنان  در هفته  گذشته بازدید به عمل آمد و برنامه ریزی ما این است که امسال این پروژه به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: در شهرستان جهرم استان فارس هم در تلاش هستیم که این اتفاق رقم بخورد.

 وی ابراز کرد: در تربت حیدریه یکی دیگر از پروژه هایی است که از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار است که امیدواریم بتوانیم این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

نبیان با بیان اینکه در تکاب هم یکی دیگر از پروژه هایی است که از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار است، اذعان کرد: برنامه ریزی راه و شهرسازی این است که این پروژه های بیمارستانی را  امیدواریم بتوانیم تکمیل و تحویل اداره بهره بردار که دانشگاه علوم پزشکی است، بدهیم .

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در این ایام کرونا لازمه این است که سرعت کار را افزایش بدهیم ، هرچند که محدودیت ها و معذوریت ها در بحث منابع مالی وجود دارد اما تمام تلاش ما این است که این پروژه ها تکمیل شوند.

نبیان  با تاکید بر اینکه تنگناهای اعتباری مانع احداث بیمارستان‌های بزرگ در کشور نشده، خاطرنشان کرد: اهداف دولت در بخش ارتقا و توسعه زیرساخت‌های فیزیکی بخش سلامت با وجود تحریم‌ها در حال تحقق است.

انتهای پیام/82031

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان وزیر راه و شهرسازی استان سمنان سازمان مجری بیمارستان ها راه و شهرسازی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قزوینیان گفت: فشاری که شرایط اقتصادی به اقشار مختلف جامعه وارد می کند آثار آن در اداره کل راه و شهرسازی استان در فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار مشهود است.

وی به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پروژه های حمایتی نهضت ملی مسکن از متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن ملی در بخش خودمالکی را ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی را ۹۲ درصد اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران