Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@03:59:25 GMT

مرادمند مشکلی برای بازی با سایپا ندارد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۵۶۸۹

مدافع استقلال می تواند در بازی برابر سایپا در هفته دوزادهم لیگ برتر تیمش را همراهی کند

محمدحسین مرادمند در بازی با تراکتور با مصدومیت جدی روبرو نشد.

به گزارش طرفداری، محمدحسین مرادمند در بازی با تراکتور در پایش احساس درد کرد و به همین دلیل محمود فکری تصمیم گرفت او را در دقیقه 69 از زمین بازی خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال بعد از بررسی پزشکان استقلال مشخص شد مرادمند با مصدومیت جدی روبرو نشده است و او مشکلی برای همراهی آبی ها نخواهد داشت.

مرادمند امروز در کنار سایر بازیکنان ریکاوری کرد و از فردا در تمرین استقلال شرکت می کند.

اخبار داغ 

محمدحسین کنعانی زادگان | خداحافظ تا پایان نیم فصل! واکنش سهیل مهدی به اعتراض استقلال: صبر کنید، نوبت به پرسپولیس هم می رسد! قتل مرد بی غیرت فامیل / 6 ماه دور از چشم شوهرم تسلیم او بودم! ماریو مانژوکیچ به میلان پیوست / رسمی حکم دو سال زندان برای دو بازیکن ایبار به دلیل انتشار فیلم غیراخلاقی از یک زن

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟

در مسابقات آتی لیگ برتر کشورمان تیم استقلال باید با تراکتور بازی کند و پرسپولیس میزبان تیم سپاهان است. این مسابقات بعد از برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می شود.

به گزارش طرفداری، استقلال در تبریز نبردی سخت با تراکتور دارد و پرسپولیس هم در تهران مبارزه ای جانکاه با سپاهان خواهد داشت. مزیت بازی استقلال برای پرسپولیس، بازی کردن در خانه تراکتور است چرا که تراکتور هر چند در خانه سه هفته متوالی ناکام بوده، اما آن ها معمولا در تبریز برابر تیمهای بزرگ خوب بازی می کنند.

سال قبل محصول عملکرد دو تیم، سپاهان را از رسیدن به عنوان قهرمانی بازداشت. ابتدا تراکتور که در تبریز، سپاهان صدرنشین را شکست داد و ملوان که در اصفهان برابر سپاهان به نتیجه مساوی رسید. این دو تیم، پرسپولیس را در راه رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ فصل گذشته یاری کردند و حالا پرسپولیس امیدوار است تراکتور بار دیگر با متوقف کردن تیم صدرنشین، قرمزپوشان را در مسیر کسب عنوان صدرنشینی در مسابقات لیگ برتر یاری دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی