Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:37:50 GMT

مربی گیتی پسند: از موقعیت های خود استفاده نکردیم

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۵۶۹۱

مربی گیتی پسند: از موقعیت های خود استفاده نکردیم

به گزارش ایرنا، محمد هاشم زاده عصر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک پیروزی پنج بر یک به تیم مقاومت البرز افزود: در این دیدار بازیکنان ما از فرصت های به دست آمده به خوبی استفاده نکردند و شکست پذیرا شدند.

وی با بیان اینکه دروازبان تیم مقاوت البرز در این دیدار عملکرد خوبی داشت  و باعث پیروزی تیمش شد، خاطرنشان کرد : تیم ما در این دیدار تاکتیک تیمی خوبی داشت ولی در گل زدن با مشکل رو به رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مربی تیم فوتسال گیتی پسند افزود: تیم ما در دقایق ابتدای بازی گل خورد و بعد از آن نتوانستیم گل های خورده را جبران کنیم با این حال لیگ فوتسال در فصل جاری را نمی توان پیش بینی کرد و همه تیم ها برای بردن در مقابل ما قرار می گیرند.

به گفته هاشم زاده هر تیمی که در زمین زحمت و تلاش بیشتری را انجام دهد پیروز میدان است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال گیتی پسند در هفته هفتم لیگ برتر ، عصر امروز در ورزشگاه مخابرات اصفهان میزبان مقاومت البرز بود و با نتیجه پنج بر یک بازی را واگذار کرد.

با این نتیجه تیم مقاوت البرز با ۱۳ امتیاز صدرنشین شد و گیتی پسند اصفهان با ۱۱ امتیاز در رده دوم لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفت.

برچسب‌ها فوتسال اصفهان گیتی پسند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال اصفهان گیتی پسند فوتسال اصفهان گیتی پسند اخبار کنکور گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول

با آغاز فرآیند ثبت‌نام، فرصت استخدام در خانواده اپراتور اول تلفن همراه و بیش از ۵۰ موقعیت کارآموزی فراهم شد. - اخبار بازار -

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ثبت نام دهمین دوره‌ کارآموزی همراه اول در دومین ماه سال 1403 آغاز شده و متقاضیان می توانند تا سه شنبه 11 اردیبهشت در این دوره‌ چهار ماهه که با هدف افزایش تجربه و مهارت دانشجویان و فارغ التحصیلان جویای کار برگزار می شود، ثبت نام کنند.

در این دوره بیش از 100 موقعیت کارآموزی در گروه های شغلی متنوع وجود دارد که متقاضیان می توانند حداکثر برای 3 موقعیت، ثبت نام کنند. 
 
افراد با شرکت در دوره های کارآموزی همراه اول می توانند ضمن کسب تجربه کار در بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، در طول برگزاری دوره از حقوق و بیمه نیز برخوردار شوند.
 
همچنین افرادی که در دوره کارآموزی، عملکرد مناسبی از خود ارائه دهند، فرصت استخدام در خانواده همراه اول را خواهند داشت.
 
متقاضیان برای ثبت نام و مشاهده موقعیت های کارآموزی می توانند به نشانی https://hamrah.academy/internship مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه: عملیات وعده صادق با فناوری دهه ۸۰ صورت گرفت؛ هنوز از تسلحیات دهه ۹۰ استفاده نکردیم
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • تصوری غلطی از رشته هاکی وجود دارد
  • استقلال آمار‌ها را دور زد!
  • استقلال آمارها را دور زد | همه چیز برای شمس‌آذر، امید برای استقلال
  • مربی بحرین: حضورم در ایران کمکم کرد