Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا شایان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: تلاش برای تامین، توزیع و نظارت مهمترین شاخصه عملکردی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار بوده که توانسته نسبت به تامین، توزیع، و نظارت که سه عامل اصلی تنظیم بازار است اقدامات خوبی را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  عملکرد حوزه بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار از ابتدای سالجاری تاکنون را انجام پنج هزار و ۷۵۱ بازرسی و تشکیل ۵۵۴ پرونده عنوان کرد و افزود: پرونده‌های این شهرستان ۶۰ درصد کل پرونده‌های متشکله استان بوده که این موضوع نشان از قاطعیت در برخورد با تخلفات صنفی و غیر صنفی است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار گفت: این اداره علاوه‌بر فعالیت در حوزه بازرسی و نظارت، بطور مستقیم در رابطه با موضوع کرونا نیز با سایر دستگاه‌های از جمله مرکز بهداشت همکاری داشته بگونه‌ای که تعداد بازرسی از صنوف یکهزار و۷۵۶ مورد بوده که از این تعداد بازرسی ۵۴ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی پلمب شدند.

او ادامه داد: همچنین در این مدت پنج واحد خبازی در چابهار به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و صنفی پلمب شدند.

شایان اظهارداشت: اتحادیه صنفی چابهار با صدور ۶۴۶ فقره جواز تاسیس در سالجاری پس از زاهدان بیشترین جواز کسب صادره را در سطح استان داشته است.

او در رابطه با تامین و توزیع و کنترل قیمت ماهی نیز گفت: برای کنترل قیمت ماهی در حال پیگیری از طریق شیلات و دامپزشکی و برگزاری جلساتی هستیم تا این کالای مصرفی مردم نیز با نرخ مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن کالای اساسی معدن و تجارت اداره صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد

آفتاب‌‌نیوز :

محسن صیادی با اشاره به گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی نظارت اصناف با دستگاه‌های نظارتی اظهار کرد: در این گشت‌ها دو واحد صنفی کافی‌شاپ در سطح شهر مشهد و یک واحد صنفی نیز در خیابان شیرازی به علت تخلف پلمب شدند.

وی افزود: تخلف این دو واحد عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی، گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی بیان کرد: اتاق اصناف به واحدهای صنفی رستوران‌داران، اغذیه پیتزا و کافی‌شاپ به استثنا ۵۰ واحد صنفی رستوران منتخب در منطقه ثامن مجوزی برای فعالیت تا ۲ ساعت قبل از اذان مغرب آن هم به صورت بیرون‌بر نداده است و مدیریت بازرسی نظارت اصناف با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل تشکیل شد
  • جابجایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • شناسایی ۴ واحد صنفی گرانفروش در تنکابن
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای تعداد ۹ واحد صنفی متخلف
  • ۹ پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز و ماه رمضان در ایرانشهر تشکیل شد
  • کشف انبار مواد غذایی احتکار شده در کاشمر