Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:10:23 GMT

ملی حفاری اهواز پیروز شد و به جایگاه ششم رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۵۷۶۲

ملی حفاری اهواز پیروز شد و به جایگاه ششم رسید

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم‌های ملی حفاری اهواز و ایمان شیراز از گروه دوم رقابت‌ها، عصر امروز در سالن شهرک نفت اهواز در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان شاگردان علاسوند موفق شدند با نتیجه پرگل ۶ بر دو از سد میهمان خود عبور کنند.

تیم ملی حفاری اهواز با کسب این پیروزی و با ۴ امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی گروه دوم رقابت‌ها قرار گرفت و تیم ایمان شیراز نیز بدون امتیاز در مکان هفتم جدول رده‌بندی باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی احمد ملاعلی (دو گل)، فرشاد کلاه‌کج، امید خانی، محمدرضا پیکان و حسین فهیمی برای تیم ملی حفاری اهواز گلزنی کردند.

همچنین احسان قاسم نژادیان و محمدرضا احمدی گل‌های تیم ایمان شیراز را به ثمر رساندند.

در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم ایمان شیراز پنجم بهمن به مصاف فرش آرا مشهد می‌رود و تیم ملی حفاری اهواز با قرعه استراحت روبه‌رو شده است.

کد خبر 5125967

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال باشگاه ملی حفاری اهواز تیم فوتسال ایمان شیراز ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیراز آمار کرونا ایام فاطمیه عکس استانها شهرکرد شهرستان کرج گرگان شیوع کرونا بوشهر عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهادت حضرت زهرا س ملی حفاری اهواز ایمان شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز آب در تاکستان

علی نصراله زاده رییس گروه احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: حفظ و حراست از آب‌های زیرزمینی یکی از اصلی‌ترین وظایف شرکت آب منطقه‌ای محسوب می‌شود که در همین خصوص با حفاران چاه‌های غیرمجاز برخورد جدی صورت گرفته و دستگاه آنها توقیف می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات حفاری غیرمجاز معمولا در طول شب انجام می‌شود، اضافه کرد: دستگاه‌های حفاری در قالب شرکت‌های حفاری و با مجوز وزارت نیرو فعالیت می‌کنند و هر دستگاهی که این مجوز را نداشته باشد به عنوان دستگاه حفاری غیر مجاز تلقی می‌شوند که با هماهنگی مرجع قضایی در قالب دستور شفاهی و نیروی انتظامی و تیم‌های گشت و بازرسی این دستگاه‌های غیرمجاز به نفع دولت توقیف و به پارکینگ شرکت آب منطقه‌ای منتقل می‌شوند.

رییس گروه احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای قزوین بیان کرد: شرکت آب منطقه‌ای در چارچوب قوانین و مقررات با تجهیز گروه‌های گشت و بازرسی ضمن شناسایی تخلفات در حوزه منابع آب‌های سطحی و زیرزمینی با هرگونه تخلف در این حوزه برخورد قانونی می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • عزت ایران با ایمان
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • ایمان در همه ابعاد زندگی انسان نقش مهمی دارد
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • تحلیل جایگاه دانشگاه تهران در حوزه‌های علوم‌ مختلف
  • اعلام جایگاه دانشگاه تهران بر اساس ویرایش ۲۰۲۴ رتبه‌بندی موضوعی کیو اس
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز آب در تاکستان
  • جدیدترین رتبه جهانی دانشگاه تهران/ جایگاه نخست ملی در مهندسی
  • پیروزی تیم ملی حفاری اهواز در لیگ برتر گلف