Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: اگر فیلم بازی با مقاومت را بازبینی کرده و گل‌های دیدار را حذف کنیم نمی‌توان به هیچ عنوان پیش‌بینی چنین نتیجه‌ای از این دیدار داشت و تیم ما در این دیدار تنبیه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمد هاشم‌زاده پس از شکست سنگین تیمش مقابل مقاومت البرز در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم مقاومت بازی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و دروازه‌بان این تیم فرصت‌های بسیار خوبی از تیم ما مهار کرد و متأسفانه بازیکنان ما نیز از فرصت‌هایی که ایجاد کردیم استفاده لازم را نبردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اگر فیلم بازی را بازبینی کرده و گل‌های دیدار را حذف کنیم نمی‌توان به هیچ عنوان پیش‌بینی چنین نتیجه‌ای از این دیدار داشت. به تیم مقاومت تبریک می‌گویم و گیتی‌پسند در این دیدار تنبیه شد.

مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند بیان کرد: زمانی که از فرصت‌های یک دیدار استفاده نکنیم، بهترین تیم دنیا هم که باشیم شکست می‌خوریم. باید نهایت تلاش خود را انجام دهیم تا از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم، در غیر این صورت این نتایج دوباره تکرار می‌شود.

لیگ برتر فوتسال| شکست سنگین گیتی‌پسند و صعود مقاومت به صدر جدول گروه "الف"/ پیروزی سن‌ایچ و مس سونگونلیگ برتر فوتسال| تقابل ستارگان نسل طلایی در ری و مصاف گیتی‌پسند با پدیده مسابقاتلیگ برتر فوتسال| تداوم صدرنشینی گیتی‌پسند در روز برتری پرگل مس سونگون

هاشم‌زاده درباره گلی که گیتی‌پسند در ابتدای این مسابقه دریافت کرد، گفت: در فوتسال ممکن است در ثانیه‌های ابتدایی دیدارها گل دریافت کنیم. در این دیدار 3 موقعیت مقابل دروازه خالی را هدر دادیم و این مشکل باید حل شود.

وی درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل منصوری قرچک گفت: لیگ امسال به گونه‌ای است که نتایج آن غیر قابل پیش‌بینی است. همه تیم‌ها با تمام توان مقابل گیتی‌پسند ظاهر می‌شوند و آن تیمی که تلاش بیشتری کند برنده دیدارها است. باید نهایت تلاش خود را به کار ببندیم تا در دیدارهای پیش رو پیروز میدان شویم.

انتهای پیام/172/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برتر فوتسال گیتی پسند فرصت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف اعزام به خدمت ۲ برادر مشمول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ اسماعیل رجب زاده گفت: بر اساس ماده ۴۴ قانون خدمت وظیفه عمومی، در مواردی که ۲ برادر باید همزمان خدمت سربازی را انجام دهند، یکی از آن‌ها در صورت نداشتن غیبت، می‌تواند زمان اعزام خود را تا پایان دوره سربازی برادرش به تاخیر اندازد.
وی افزود: مشمولی که غیبت ندارد، باید با برگه اشتغال به خدمت برادر، برای تمدید تاریخ اعزام به خدمت، به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه کند.
رئیس نظام وظیفه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: در صورتی که تاریخ اعزام به خدمت ۲ برادر همزمان باشد، تاریخ اعزام یکی از آن‌ها به مدت ۲ ماه به تعویق خواهد افتاد.
سرهنگ رجب زاده افزود: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع نظام وظیفه به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان نظام وظیفه در پیام رسان‌های سروش، ایتا و روبیکا به نشانی khabaresarbazi@ مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • ۲۰ ثانیه عجیب از لیگ برتر انگلیس (فیلم)
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال
  • تعیین تکلیف اعزام به خدمت ۲ برادر مشمول
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند
  • قرارداد مربی گیتی‌پسند اصفهان تمدید شد
  • شکستی که عربستان را متحول کرد/مربی بارسلونا سوار بر شاهین‌های سبز
  • قهرمان لیگ برتر، اسکلت تیم ملی را در آسیا شکل می‌دهد
  • سوتى كه سرنوشت و نتيجه را عوض كرد
  • پیروزی تیم هندبال گیتی پسند در شهرآورد اصفهان