Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@18:02:25 GMT

باید بدانیم اسامی بازی نمی‌کنند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۵۷۸۴

باید بدانیم اسامی بازی نمی‌کنند

ایسنا/اصفهان مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: برای تیم ما که از موقعیت‌ها استفاده نکرد، تنبیه سختی بود و دروازه بان مقاومت واقعا مقابل حملات ما خوب مقاومت کرد و موقعیت های زیادی از ما گرفت.

محمد هاشم‌زاده امروز (سه شنبه، ۳۰دی ماه) پس از باخت سنگین تیمش مقابل مقاومت البرز در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال اظهارکرد: تیم مقاومت بازی خوبی به نمایش گذاشت و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرد و دروازه‌بان آنها واقعا مقابل حملات ما مقاومت کرد و موقعیت‌های زیادی از تیم ما گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم ما از موقعیت‌هایی که داشت استفاده نکرد و این تنبیه سختی برای ما بود. مقاومت تیم خوب و جنگنده ای است و امروز مزد تلاش خود را گرفت، بازی خوبی نبود و این شکست برای ما خیلی سخت است.

مربی تیم فوتسال گیتی پسند تصریح کرد: سعی می‌کنیم برای بازی‌های آینده نقاط ضعفی که داریم را برطرف کنیم، باید برای بازی بعدی بیشتر تلاش کنیم، باید در زمین جنگید و بدانیم اسامی بازی نمی‌کنند.

هاشم‌زاده گفت: برخی مواقع توپ‌ها گل نمی‌شود و تیمی که از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کند، برنده می‌شود، اگر موقعیت‌ها را گل نکنیم، بازنده می‌شویم.

مقابل بزرگان فوتسال در گیتی پسند نمایش خوبی داشتیم

سرمربی تیم مقاومت البرز گفت: تیم گیتی‌پسند نماد فوتسال کشور است، جوانان ما مقابل بهترین‌های ایران و آسیا قرار گرفتند و هم پایاپای مقابل گیتی‌پسند بازی کردند.

فرهاد کشاورزی افزود: فلسفه مقاومت پرورش بازیکن است. خیلی خوشحالم مقابل بزرگان فوتسال کشور که در گیتی پسند حضور دارند بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به هدف باید از اشتباهات تیم حریف استفاده کرد، برخی از زمانهای بازی توانستیم با بازی مالکانه فشار حریف کم کنیم.

کشاورزی خاطرنشان کرد: این بازی نوید پرورش یک نسل جوان در فوتسال کشور است، فکر و تمرکز ما روی تمرینات است و امیدوارم در هر بازی گامی رو به جلو داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتسال گیتی پسند محمد هاشم زاده ليگ برتر فوتسال تیم فوتسال مقاومت البرز گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، لوئیس برنات مولینا، سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان در نشست خبری پیش از بازی با تیم ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا، گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم، ایران تیم بسیار بزرگی است و ما می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.   وی افزود: کاری که ما تا این مرحله انجام دادیم برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت، ما از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.   مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن، گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم در مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته