Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ رئیس شورای‌هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان ‌قزوین گفت: برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی سلامت‌محور بوده و با جمعی‌محدود به صورت نمادین، در فضای باز و در عین رعایت پروتکل‌های‌بهداشتی برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقزوین، حجت‌الاسلام غلامحسین شهسواری رئیس شورای‌هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان‌قزوین در نشستی که به منظور هماهنگی ادارات و نهادهای‌فرهنگی استان، برای پاسداشت شکوهمند ایام الله دهه فجر برگزار شده بود اظهار داشت: برنامههای پاسداشت دهه فجر تعطیل ناپذیر است و هیچ‌یک از برنامه‌ها از 12 تا 22 بهمن ما6، تعطیل نمی‌شود بلکه به اقتضای شرایط جدید جامعه به‌سبب شیوع ویروس‌کرونا با شکلی جدید برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اگرچه شیوع کرونا برپایی تجمعات، همایش‌ها و راهپیمایی‌های ایام الله دهه‌فجر را به چالش کشیده است اما فرهیختگان علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی قزوین با تمام توان برای پاسداشت سالگرد پیروزیِ انقلاب مردم ایران، آماده‌اند.

شورای‌هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان‌قزوین گفت: برنامه‌های دهه فجر در بخش های تبیینی و تبلیغی پیش‌بینی شده تا دستاوردها و عملکرد انقلاب در حوزه‌های مختلف، با زبان هنر و تبلیغ برای نسل‌های انقلاب ندیده، تشریح شود و روح امید افزایی و همچنین یاد و‌خاطره شهید سردار سلیمانی و شهید فخری زاده در کلیه برنامه‌ها جاری‌است.

شهسواری گفت: اگرچه شیوع کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی سبب شد تا مراسمات درخور شان 13 آبان و یوم‌الله 9 دی در استان قزوین برگزار نشود، اما مراسمات پاسداشت دهه‌فجر با اولویت سلامت مردم با قدرت، اجرایی خواهد شد.

چگونگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر استان مرکزی بسته به تصمیم ستاد ملی کرونا داردسپاه اراک 450 برنامه در گرامیداشت دهه فجر برگزار می‌کندوزیر ارتباطات در "دهه فجر" 99 سایت اینترنتی را در زنجان افتتاح می‌کند

تقارن دهه‌فجر و میلاد حضرت زهرا(س) بستر جشنی ملی را فراهم کرده است

محمد‌حسین اسماعیلی مدیر‌کل فرهنگ و‌ارشاد‌ اسلامی استان قزوین اظهار داشت: تقارن دهه‌مبارک فجر و میلاد حضرت صدیقه‌طاهره(س) بستر مناسبی را برای ایجاد نشاط، شادابی و جشن عمومی و ملی در کشور ما فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه هیچ زبانی همچون فرهنگ و‌هنر نمی‌تواند برای تبلیغ و تشریح دستاوردهای انقلاب‌اسلامی اثرگذار باشد گفت: بیش از 100 برنامه فرهنگی، ادبی، هنری و قرآنی توسط نهادهای متولی در استان در ایام دهه فجر اجرایی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در آستانه دهه‌فجر، اختتامیه جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال‌رضوی در استان‌قزوین برگزار می‌شود که تاکنون بیش از 10 هزار اثر در دبیرخانه جشنواره وصول شده که تاکنون رکورد خوبی را در این زمینه ثبت کرده‌ایم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)و دهه فجر، مسابقات‌فرهنگی و کتاب‌خوانی با موضوع نقش زنان در انقلاب‌اسلامی، جشنواره طراحی‌ پوستر، جشنواره داستان‌نویسی، برگزاری شب شعر و‌خاطره، رونمایی از کتاب‌های حوزه ادبیات پایداری، جشنواره انقلاب‌اسلامی در آئینه قرآن و‌عترت، مسابقه مقاله‌نویسی و جشنواره "محراب عاشقی" توسط اداره‌کل فرهنگ وارشاد استان‌قزوین برگزار خواهد شد.

فضای "شاد" بستری مناسب برای فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغیِ  دهه فجر است

حجت‌الاسلام علی‌انصاری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و‌پرورش قزوین اظهار داشت: حضور حداکثری دانش‌آموزان در فضای "شاد" بستر مناسبی را برای انجام فعالیت‌های فرهنگی مهیا کرده است.

وی گفت: می‌توان با برنامه‌های فرهنگی رویکردهای بصیرت‌افزایی، امیدآفرینی، خودباوری و اعتماد به‌نفس و وحدت‌آفرینی را در بین جامعه دانش‌آموزی بسط و گسترش داد.

انصاری خاطرنشان کرد: متولیان مباحث پرورشی و تربیتی با ایجاد شکِّ مقدس برای دانش‌آموزان، فضا را برای آغاز یک طرح پژوهشی توسط دانش‌آموزان پرسش‌گر و مطالبه‌گر فراهم می‌کنند و آنها را تا رسیدن به قله های بصیرت و روشنگری همراهی می‌کنند.

معاون‌پرورشی و‌فرهنگی آموزش و‌پرورش قزوین افزود: از دیگر برنامه‌های اداره‌کل آموزش و پرورش در راستای پاسداشت چهل و‌دومین سالگرد پیروزی‌انقلاب اسلامی، می‌توان پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزان، تبیین مبانی انقلاب‌اسلامی، امام‌شناسی، راه‌اندازی کمپین و پویش‌های مختلف و ارائه محتواهای تولیدی دانش‌آموزان و مربیان در در خصوص اهداف انقلاب‌اسلامی، که در "شبکه‌شاد" برای همه دانش‌آموزان به اشتراک گذاشته می‌شود اشاره کرد.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین چهل سالگی انقلاب دهه فجر استانداری قزوین چهل سالگی انقلاب دهه فجر اسلامی استان قزوین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانش آموزان برنامه ها خواهد شد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین

سوت مسابقات فوتبال خیابانی جام ایثار و مقاومت یادواره شهید علی آقابابایی به صدا در آمد. این دوره با هدف استعداد یابی مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود.

کوهساری مدیرکل شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) هم در این آیین گفت: از دو هزار و ۲۰ محله کم‌برخوردار شناسایی شده در کشور ۴۰۴محله سهم کمیته امداد است.

کوهساری در جریان برنامه اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مناطق کم برخوردار گفت: این اتفاق خوبی بود که اتخاذ شده در کنار حمایت‌های مادی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای مناطق کم برخوردار تدارک دیده شده است.

وی در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در مناطق کم برخوردار اظهارداشت:۱۱۵۰  تیم فوتبال محلات در ۴۰۴ محله داریم.

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه این بازی‌ها گفت: این برنامه در راستای شناسایی استعداد‌های ورزشی استان و شکوفایی ورزش و نشاط برگزار می‌شود.

وی کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهمترین ره آورد و دستاورد برگزاری این برنامه‌ها عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود
  • فناوری‌های تجربه شده در حوزه فرهنگی اجرا شود
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • ضرورت تثبیت هفته فرهنگی شمیرانات در استان تهران
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • پیش‌بینی برنامه‌های متنوع برای گرامیداشت روز دختر در کردستان